دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با جانبازان 70 درصد قطع نخاعی استان های آذربایجان غربی و خراسان رضوی

حوزه/ امام جمعه ارومیه با بیان اینکه همسران جانبازان اسوه‌های گمنام در زمینه ایثار، مقاومت و پایداری هستند، گفت: تکریم آنها و حفظ حرمت‌شان در همه محافل برای ما تکلیف است و باید به هر بهانه‌ای از آنها قدردانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شب گذشته در دیدار با جمعی از جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاعی آذربایجان غربی و خراسان رضوی اظهار داشت: شما جانبازان الگوی صبر و بردباری برای همه ما هستید.

وی افزود: یکی از چیزهایی که می‌تواند شما را در این مسیر استقامت طولانی یاری کند، ذکر و یاد خداوند تبارک و تعالی است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرازهایی از صحیفه سجادیه، بیان کرد: امام سجاد(ع) بر زبان آوردن ذکر خداوند را بزرگترین و با ارزش‌ترین نعمت خداوند یاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نه‌تنها جانبازان و ایثارگران و شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ما دارند بلکه ما مدیون همسران‌شان نیز هستیم، ادامه داد: این بانوان سال‌های طولانی با قرار گرفتن در کنار همسر جانباز خود و پرستاری از آنها، ما را وامدار خودشان کرده‌اند.

همسران جانبازان اسوه‌های گمنام در زمینه ایثار، مقاومت و پایداری هستند

حجت الاسلام والمسلمین قریشی، الگوی این بانوان را حضرت زینب کبری(س) دانست و اضافه کرد: الگوبرداری از چنین شخصیت وارسته و صبوری باعث شده که همسران شهدا و جانبازان همه مرارت‌ها را تحمل کرده و به همسران خود صمیمانه خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه همسران جانبازان به‌طور قطع نزد ذات اقدس الهی جایگاه والایی دارند، اظهار کرد: این بانوان در جهاد و مجاهدت همسران خود سهم دارند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه همسران جانبازان اسوه‌های گمنام در زمینه ایثار، مقاومت و پایداری هستند، خاطرنشان کرد: تکریم آنها و حفظ حرمت‌شان در همه محافل برای ما تکلیف است و باید به هر بهانه‌ای از آنها قدردانی کنیم.

امام جمعه ارومیه گفت: قطعا شما جانبازان ۷۰ درصد که شهدای زنده هستید، در روز قیامت از شفاعت برخوردار خواهید بود و ان‌شاء‌الله در سایه شفاعت شما و عنایات ائمه معصومین (ص)، مؤمنین در رحمت الهی قرار گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha