دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه بویین زهرا

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است و ملت ایران همیشه از نزدیک شاهد این رشادت و ایثار کارکنان انتظامی هستند که این مهم خود جای شکرگزاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی به همراه نماینده مردم بویین زهرا وآوج در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی این شهر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای نیروی انتظامی، اظهار داشت: پرسنل نیروی انتظامی انتظامی با جان و دل به‌صورت شبانه‌روزی در راه امنیت و آسایش مردم خدمت می‌کنند و در این راه با افتخار شهید تقدیم می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: شهدای مظلوم انتظامی خود گواه خدمتگزاری پلیس است و ملت ایران همیشه از نزدیک شاهد این رشادت و ایثار کارکنان انتظامی هستند که این مهم خود جای شکرگزاری دارد.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته بدخواهان و معاندان نظام به‌دنبال ناامنی در کشور بودند که با هوشیاری و رشادت نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

حجت الاسلام رضوانی ادامه داد: چنین شهدای عزیزی از دامن پاک مادرانی که برای میهن و کشور خود در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی جانفشانی کرده‌اند پرورش یافته و ما قدردان این فداکاری‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: امروز مردم و مسئولان قدردان مجاهدت‌ها و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی هستند و آمارها نیز نشان از اعتماد کامل مردم به نیروهای نظامی و انتظامی دارد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا، عنوان کرد: مردم به نیروی انتظامی اعتماد و اطمینان کامل دارند و قدردان زحمات آنها هستند و امروز نیروی انتظامی در همه زمینه‌ها به فکر رفاه، امنیت و سلامت مردم هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha