سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: جمعیت هلال‌احمر، جمعیتی جوان و داوطلب محور است که با تمامی سلایق از بطن جامعه و مردم شکل یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه میانه امروز در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با بیان این‌که شهرستان میانه از لحاظ پراکندگی جغرافیایی روستاها از بزرگترین شهرستان‌های آذربایجان شرقی به شمار می‌رود، گفت: راه‌های برخی روستاها صعب‌العبور است و به ویژه در فصل سرما، حضور جمعیت هلال احمر در جاده‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: پایگاه‌های بین راهی هلال احمر هم‌چون پناهگاهی موجب قوت قلب مردم می‌شوند.

حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی نیز با تقدیر از حمایت‌های معنوی امام جمعه میانه از جمعیت هلال‌احمر، گفت: جمعیت هلال‌احمر، جمعیتی جوان و داوطلب محور است که با تمامی سلایق از بطن جامعه و مردم شکل یافته است.

وی افزود: معاونت داوطلبان جمعیت پلی بین نیاز نیازمندان و توان توانگران بوده و معاونت بهداشت و درمان و توانبخشی و معاونت جوانان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدمات بشر دوستانه فارغ از هر نگرشی در حال خدمت رسانی هستند.

وی، هلال‌احمر میانه را جمعیتی پویا عنوان کرد و افزود: جمعیت هلال احمر در بحث پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری و حوزه درمان قدم‌های مثبتی در شهرستان میانه برداشته است.

فرید قشلاقی، سرپرست فرمانداری میانه نیز با تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال‌احمر در پشتیبانی از عملیاتی آتش سوزی‌های تابستان، گفت: در مشکلات و بحران‌ها اولین نهادی که به ذهنمان می‌آید، هلال احمر است.

وی افزود: درخصوص پیگیری ساخت پایگاه امداد و نجات بخش کاغذکنان از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha