یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1113243
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
نشست بصیرتی با موضوع بررسی تاثیر عملیات طوفان الاقصی در مدرسه علمیه فاطمیه کارون

مسئول جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) شهرستان کارون گفت: طوفان الاقصی باعث شکستن هیبت اسرائیل در میان کشورها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی با موضوع بررسی تاثیر عملیات طوفان الاقصی در منطقه باسخنرانی خانم سکینه کردانی مسئول جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) شهرستان کارون امروز باحضور طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه فاطمیه کارون برگزار شد.

در این نشست خانم کردانی با اشاره به اینکه اسرائیل یک غده سرطانی است، اظهارکرد: این افراد خود را برتر از تمامی مردم جهان می دانند و نژادشان را به عنوان بهترین نژاد و در مقابل، تمامی مردم و ملت ها را مانند خدمتکار فرمانبردار خود می‌بینند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی هیچگونه قدرتی ندارد بلکه افرادی ترسو هستند که پشت ابزارهای جنگی خود را پنهان کردند و آنان برای به دست آوردن آبروی از دست رفته خود به قتل عام مردم بیگناه روی آورده اند که این نشان ضعف و سستی ملت اسرائیل است.

کردانی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها خودشان را قوم برتر می دانند، خاطرنشان کرد: قانون آنان این است که تعدی کردن به ناموس یهودی غیر جایز و به ناموس دیگر مردم جایز، دزدی از قوم یهود حرام و از دیگران جایز وحلال است.

مسئول جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) شهرستان کارون گفت: طوفان الاقصی باعث شکستن هیبت اسراییل شده است به همین خاطر آنان برای اینکه هیبت و شکوه از دست رفته خود را بازگردانند به قتل مردم فلسطین دست زدند.

کردانی خطاب به طلاب گفت: شهدا کار حسینی می کنند و شما طلاب باید زینبی کار کنید که در فرمایش رهبرمعظم انقلاب جهاد تبیین در این زمانه اهمیت فراوانی دارد. ضروری است که طلاب در خصوص مسائل روز خود را مسلح به سلاح رسانه وفضای مجازی کنند و آگاهی خود را در این مسائل افزایش بدهند. به حول و قوه الهی فلسطین بر قوه ی استکبار اسرائیل پیروز خواهد شد و این امور از عوامل ظهور امام زمان (عج) است.

این برنامه به همراه قرائت بیانیه محکومیت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، امضای طومار توسط طلاب و بسیجیان کارون در محکومیت جنایات اسرائیل، شعار و اعلام برائت از دشمنان اسلام و پخش آواهای حماسی همراه بود و در پایان نیز پرچم اسرائیل باحضور طلاب و کادر و شعاردهی سوزانده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سکینه اصغرزاده IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    ان شاء الله این حرکت مقدمه برپایی حکومت امام‌ عصرباشد