چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آئین ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ هم‌زمان با ترم تابستان بیش از ۷ هزار نفر از ظرفیت آموزشی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بهره‌مند شده و در دوره‌های آموزشی این مرکز شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با فصل آموزشی تابستان با تلاش خادمان و کارشناسان مرکز قرآن و حدیث در کلاس‌های حضوری و مجازی مرکز ۷ هزار و ۲۸۱ نفر ثبت نام کرده و از خدمات آموزشی مرکز بهره مند شده اند.

ثبت نام ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) نیز از سوم مهرماه آغاز شده و و بیشتر کلاس‌های مرکز به تکمیل ظرفیت رسیده است.

با توجه به محدودیت فضای آموزشی اولویت پذیرش در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی با کسانی بوده است که زودتر در کلاس ها و دوره‌ها ثبت نام کرده‌اند.

فصل آموزشی جدید مرکز از هفته دوم و سوم مهر ماه آغاز شد و علاقه‌مندان در گروه های سنی کودک نوجوان، جوان و بزرگسال در دوره‌های حضوری، مجازی، آنلاین، آفلاین، تلفنی و مطالعاتی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام کلاس ها و دوره های ‌آموزشی مرکز به صورت اینترنتی انجام شده و علاقه مندان برای کسب اطلاع در مورد برنامه‌ها و دوره های آموزشی مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در کانال مرکز در پیام رسان ایتا به‌ آدرس Qhkarimeh@ عضو شوند و می توانند با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس www.Qhkarimeh.ir جزئیات بیشتر را کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha