دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین  سید ابراهیم افتخاری برنامه های سفر سه روزه مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار حوزه در یاسوج با اشاره به سفر استانی سه روزه مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه علمیه خواهران کشور و هیات همراه، طی سفری سه روزه (عصر امروز ۱۴۰۲/۰۷/۲۵)وارد شهر یاسوج می‌شود و مورد استقبال مسئولان استانی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه های مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بدو ورود به استان، دیداری با نماینده ولی فقیه در این استان خواهد داشت و سپس جلسه مشترکی با استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه،برگزار می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بازدید از قرارگاه فرهنگی شهید سلیمانی و بازدید از خوابگاه و مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهر یاسوج، جلسه با طلاب این مدرسه علمیه، دیدار با بانوان نخبه و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان از دیگر برنامه های وی در شهر یاسوج خواهد بود.

وی ادامه داد: نشست با مدیران و کادر مدارس علمیه استان ، دیدار با هیات امنای مدارس علمیه ، شرکت در برنامه صدا و سیما، جلسه با نهادهای حوزوی، برگزاری درس اخلاق در مدرسه علمیه (برادران) علی ابن موسی الرضا علیه السلام شهر یاسوج از دیگر برنامه های او خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین افتخاری، بازدید از مدرسه علمیه دهدشت، دیدار با طلاب و کادر مدرسه ، جلسه با کادر و مدیریت استان و جمع بندی مصوبات این سفر در مدرسه علمیه دهدشت را از دیگر برنامه های حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه علمیه خواهران کشور خواند.

پایان خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha