پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امین رضا عابدی نژاد

حوزه/ معاون پژوهش المصطفی بر ضرورت هم افزایی فرهیختگان و شخصیت های موثر حول مسئله فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام امین رضا عابدی نژاد، معاون پژوهش جامعةالمصطفی در نشست هم‌اندیشی مسایل فلسطین، مسئله فلسطین را به تعبیر مقام معظم رهبری کلید رمزآلود فرج امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هر حرکت اصلاحی برای خروج امت اسلام از سلطه استکبار بدون حل مسئله فلسطین ممکن نیست.

وی با اشاره به جنایات و نقض مستمر حقوق بشر حقیقی توسط رژیم اشغالگر قدس، خاطرنشان کرد: وظیفه ما بسیج همه ظرفیت ها برای کمک به تبیین مواضع مردم مظلوم فلسطین است. این فعالیت ها در سه محور تولید، توزیع و شبکه سازی اجتماعی ممکن خواهد بود.

معاون پژوهش المصطفی به وجود برخی شبهات در رابطه با موضوع فلسطین اشاره نمود و تصریح کرد: حجم زیادی از شبهات در کشور ما و سایر کشورهای اسلامی در رابطه با مسئله اشغال فلسطین اشغالی تولید شده است. محققان و تحلیل گران باید مسیر روشنی را برای رسیدن به پیروزی نهایی جبهه مقاومت ترسیم نمایند.

حجت الاسلام عابدی نژاد هم افزایی فرهیختگان و شخصیت های موثر حول مسئله فلسطین را موجب پیش رفت آرمان آزادی قدس شریف دانست و یادآور شد: این ظرفیت در میان استعدادهای بسیار خوب صفوف و گروه های علمی ما وجود دارد که باید به درستی شناسایی و ساماندهی گردد.

شایان ذکر است: در ادامه این جلسه، مدیران پژوهشی و روابط عمومی مراکز و صفوف جامعةالمصطفی به بیان نظرات و دیدگاه های خود در رابطه با موضوع نشست پرداختند.

گفتنی است: روز گذشته نیز نشست مشابهی با حضور مدیران فرهنگی تربیتی مراکز جامعةالمصطفی در سازمان مرکزی المصطفی برگزار شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha