شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد حسین رضایی و استاندار قم

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در حکمی «محمدحسین رضایی» را به عنوان مشاور رسانه‌ای این معاونت و ستاد انتخابات کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در حکم سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور خطاب به محمد حسین رضایی آمده است: با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به‌عنوان «مشاور رسانه معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور» منصوب می‌شوید.

ارائه نظرات راهگشا در ترسیم و تحقق اهداف رسانه‌ای، برنامه‌ریزی مناسب برای اطلاع‌رسانی صحیح و انعکاس اخبار و اطلاعات، ارتباط و تعامل با اصحاب رسانه، نظارت بر اقدامات رسانه‌ای، رصد اخبار و تحلیل‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت ابزارهای نوین رسانه‌ای در عین تعامل، همکاری و هماهنگی با مرکز اطلاع‌رسانی مورد انتظار است.

محمد حسین رضایی متولد سال ۱۳۶۴ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی، اکنون معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی قم است.

وی فعالیت حرفه‌ای در رسانه و روزنامه‌نگاری را از سال ۱۳۸۷ با همکاری در روزنامه ایران، روزنامه جوان، هفته‌نامه پنجره، خبرگزاری فارس و ... شروع کرد و علاوه بر آن سوابقی مانند مدیرمسئولی سایت تحلیلی خبری ۵۹۸، دبیری شورای فضای مجازی استان قم، مشاور و دستیار رسانه‌ای استاندار قم و دبیری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان را در کارنامه دارد.

رضایی علاوه بر تألیف و گردآوری ۵ کتاب در حوزه انقلاب اسلامی، در حوزه مستندسازی نیز، تجربه کارگردانی و تهیه‌کنندگی ۶ مستند در موضوعات اجتماعی و جبهه مقاومت را در کارنامه خود دارد. از جمله این آثار می‌توان به «داریا»، «از نسل حاتم» و «سلیم» اشاره کرد که در جشنواره‌های ملی رتبه‌های برتر را کسب کرده و بارها از شبکه‌های سراسری صداوسیما پخش شده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha