دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حیدری

حوزه/ حجت‌الاسلام حیدری با بیان اینکه مساجد استان قم زنده، فعال و پویا هستند، گفت: این کارویژه ها که در غرفه ها به نمایش گذاشته شده، در بستر مسجد انجام شده و اعضای کانون های مساجد استان قم توانستند این نقش را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدرضا حیدری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که با حضور آیت الله سعیدی افتتاح شد، تصریح کرد: فلسفه وجودی این غرفه ها در نمایشگاه این بود که مساجد استان قم زنده، فعال و پویا هستند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مدظله العالی که مسجد پایگاه همه کارهای نیک می تواند باشد، گفت: این کارویژه ها که در غرفه ها به نمایش گذاشته شده، در بستر مسجد انجام شده و اعضای کانون های مساجد استان قم توانستند این نقش را ایفا کنند.

حجت‌الاسلام حیدری تأکید کرد: ما می توانیم بسیاری از کارها و فعالیت های فرهنگی و هنری که در مراکز مختلف اتفاق می افتد، در مسجد دنبال و احیا کنیم و این ظرفیت در مساجد هست.

وی ضمن قدردانی از مسئولان جهت برگزاری این نمایشگاه در حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) اظهار امیدواری کرد که بتوان مساجد را به نقش واقعی خود رساند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha