پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
تصاویر/ پویش دانش آموزی طوفان آب در حمایت از کودکان فلسطین

حوزه/ حجت الاسلام پردل با اشاره به جریحه دار شدن دل های مومنان و انسان های آزاده طی کشتار مردم فلسطین بیان کرد: پویش دانش آموزی طوفان آب نشان دهنده مظلومیت مردم و کودکان فلسطین است زیرا اسرائیل غاصب آنان را در محاصره قرار داده و حتی آنان را از امکانات اولیه حیات مثل آب و غذا محروم نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پویش طوفان آب امروز با حضور حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه و ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره در محل آموزشگاه شهید عبدالرضا دهقانی برگزار شد.

امام جمعه بخش شبانکاره طی این پویش دانش آموزی ضمن تحسین دانش آموزان در راستای حمایت از کودکان فلسطین اظهار کرد: با توجه به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و چند کشور اروپایی که سلاح های مختلف در اختیارش قرار می دهند حملات گسترده ای علیه مردم بی دفاع فلسطین انجام می دهد ما مسلمانان وظیفه داریم حملات وحشیانه اسرائیلی ها را محکوم کنیم و در حد توان نشان بدهیم که در کنار مردم مظلوم فلسطین می ایستیم.

حجت الاسلام پردل با اشاره به جریحه دار شدن دل های مومنان و انسان های آزاده طی کشتار مردم فلسطین بیان کرد: پویش دانش آموزی طوفان آب نشان دهنده مظلومیت مردم و کودکان فلسطین است زیرا اسرائیل غاصب آنان را در محاصره قرار داده و حتی آنان را از امکانات اولیه حیات مثل آب و غذا محروم نموده است.

وی در ادامه گفت: این روزها خبرهای بدی از فلسطین مثل بمباران مجتمع ها و منازل مسکونی می شنویم به طوری که فقط طی دیشب رژیم صهیونیستی با حمله به یک بیمارستان بیش از هزار زن و کودک را به خاک و خون کشیده است که این جور حملات چیزی جزء نسل کشی مردم فلسطین و جنایت علیه بشریت محسوب نمی شود.

امام جمعه بخش شبانکاره تصریح کرد: ما مردم ایران با توجه به دستورات دینی و وجدان انسانی همواره از مظلومان بخصوص ملت فلسطین حمایت کرده ایم و تا آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان از پا نمی نشینیم.

در ادامه برنامه مسئولان از نمایشگاه نقاشی و دلنوشته دانش آموزان در خصوص کودکان فلسطین بازدید به عمل آوردند و ۶ اثر از این آثار دانش آموزی جهت دریافت جایزه به مدرسه معرفی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha