سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
افروغ

حوزه/ افروغ بیان کرد: تاثیر حوزه چاپ در عرصه‌های مختلف جامعه مشهود و فعالیت شبانه‌روزی فعالان این عرصه در تاثیرگذاری مخاطب موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عصر امروز آیین گرامی‌داشت روز صنعت چاپ با حضور اصحاب چاپ و نشر در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

عبدالرحیم افروغ در این آیین اظهار داشت: در اقدام اخیر و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی وظیفه هر انسان است که جدا از مذهب و هر آنچه که بتوانیم به آن فکر کنیم، به احترام مقام والای انسانیت از این جنایات متاثر شویم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: حوزه چاپ یکی از بهترین حوزه‌های مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این به لحاظ مدیریت صحیح و درست می‌باشد.

افروغ بیان کرد: تأثیر حوزه چاپ در عرصه‌های مختلف جامعه مشهود و فعالیت شبانه‌روزی شما در تأثیرگذاری مخاطب موثر است.

وی ظرفیت حوزه چاپ استان را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: باید شرایط کار به گونه‌ای مهیا شود تا کسانی که انتظار تنوع و کیفیت مطلوب دارند، برای انجام امورات کاری خود به این مراکز مراجعه کنند.

افروغ تصریح کرد: آنچه که خروجی چاپخانه‌ها است و وارد جامعه می‌شود، باید بتواند تأثیر جدی و مهمی در فرهنگ و زندگی همه اقشار وارد کند و مهم‌ترین نقطه‌ اثرگذاری امروز در این راستا بحث زبان فارسی است که باید پاس داشته شود.

وی عنوان کرد: اسناد و کتیبه‌هایی که در چاپخانه و انتشارات به جامعه عرضه می‌شود، در آینده به واسطه این زحمات شما قضاوت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، یادآور شد: امیدواریم با تعامل و همکاری بتوانیم باعث رونق بیش از پیش این صنعت شویم.

حسن زنده‌بودی مدیر مسئول چاپخانه زنده بودی در تنگستان به نمایندگی از چاپخانه‌های استان بوشهر نیز به بیان مباحثی در ارتباط با تخصیص وام کم بهره به چاپخانه‌ها، تهیه امکانات، کاغذ و دستگاه‌های مورد نیاز و مسائل و مشکلات دیگر در این راستا پرداخت.

تقدیر از پیشکسوتان، مدیران و کارگران نمونه چاپخانه و چاپ دیجیتال استان از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیران چایخانه از مجموعه خود با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی از بخش‌های این آیین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha