دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ یاسین عرباوی

حوزه/ روحانی مدافع حرم، مردم ایران را دارای روحیه مقاومت دانست و گفت: در کشور ایران از شمال تا جنوب روحیه مقاومت دارند این فرهنگ باید به کشورهای دیگر انتقال داده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین یاسین عرباوی پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به تاریخ حکومت عباسی، اظهار کرد: در تاریخ اسلام، حکومت عباسی بزرگترین حکومت اسلامی بوده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه حکومت عباسی به دلیل رب و وحشتی که میان آنان صورت گرفت از بین رفت، اضافه کرد: روح مقاومت از مردم عباسی سلب شده بود در صورتی که اگر روح مقاومت در میان آنان وجود داشت اینگونه نمی شد.

این روحانی مدافع حرم، ایران را دارای روحیه مقاومت دانست و عنوان کرد: در کشور ایران از شمال تا جنوب روحیه مقاومت دارند این فرهنگ باید به کشورهای دیگر انتقال داده شود.

وی همچنین جنگ ۳۳ روزه لبنان با رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در آن جنگ تعداد نیروی های حزب الله ۶۰۰ نفر بود اما به دلیل روحیه مقاومتی که در آنان بود معادله را بر هم زدند و اسرائیل را شکست دادند عکس نیروهای حزب الله سربازان اسرائیلی روحیه وحشت داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عرباوی یادآور شد: یکی از سران اسرائیلی در جلسه ای گفته بود که سربازان حزب الله دارای روحیه شهادت و اهل شهادت هستند همین امر موجب پیروزی آنان شده است اما ما روحیه جنگ را نداریم و اهل دنیا هستیم که همین امر سبب شکست ما شده است.

وی متذکر شد: ما اهل صلح هستیم و به دنبال جنگ نیستیم، این رژیم صهیونیستی است که ما را مجبور به این کار می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha