شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: شجاعت مردم مقاوم غزه و انجام عملیات طوفان الاقصی توسط حماس نشان داد که پایان عصر ظلم و ستم از راه رسیده و ثانیه‌ها برای نابودی اسرائیل جنایتکار به شماره افتاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که با حضور تعدادی از علمای محور مقاومت در دفتر نماینده ولی فقیه در شیراز برگزار شد، ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان غزه، اظهار کرد: جبهه مقاومت هر روز قدرتمند تر، با عظمت تر و عزیز تر می شود، اما لانه های عنکبوت صهیونیست ها روز به روز متزلزل تر و به نابودی نزدیک تر می شوند.

وی در ادامه عملیات طوفان الاقصی را امر الهی دانست و افزود: این حرکت ملت فلسطین کار ارزشمندی برای جهان اسلام بود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز به آیه ای از سوره مجادله اشاره و خاطرنشان کرد: خداوند کتابت کرده این معنا حتمی است و پایه های صهیونیست ها فرو خواهد ریخت و به زودی نجات مردم فلسطین را خواهیم دید و همگی زیر سایه مقام معظم رهبری در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

مسئول مدرسه علمیه محمودیه شیراز تاکید کرد: حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس شریف که نسل کشی آشکار علیه صاحبان اصلی سرزمین فلسطین است و کشتار کودکان، زنان و مردم بی‌گناه غزه در سکوت مجامع جهانی، نشان داد که این سازمان‌ها جز دروغ و دنبال کردن مطامع استکبار صهیونیستی کارایی دیگری ندارند.

وی در پایان گفت: شجاعت مردم مقاوم «غزه» و انجام عملیات طوفان الاقصی توسط «حماس» نشان داد که پایان عصر ظلم و ستم از راه رسیده و ثانیه‌ها برای نابودی اسرائیل جنایتکار به شماره افتاده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha