چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

حوزه/ به دنبال جنایات بی شرمانه رژیم کودک کش صهیونیستی، طلاب حوزه علمیه آیت الله حائری (ره) ضمن محکوم کردن این اقدامات، بیانیه ای منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیست طلاب حوزه علمیه آیت الله حائری بیانیه ای منتشر کردند.

متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْکَنَةُ وَبَاءُوا بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ》

بار دیگر شر مطلق زمان دستار از چهره پلید خود برداشت و خوی حیوانی و اموی خود را بر همگان آشکار کرد. بار دیگر در تاریخ، یزید ها و ابوسفیان ها تیغ حرب و خصومت بر علیه حق برداشتند. بار دیگر حرمله ها و سنان ها گلوی شیر خواره دریدند و شمر ها و خولی ها آب را بر یاران بستند.

قطعا این جنایت هولناک نه اولین و نه آخرین ددمنشی و سَبُعیت این رژیم پلید نخواهد بود و قطعا مردان و زنان قبیله غیرت و طریق توحید که به پیشوایشان حسین ابن علی (علیه السلام) اقتدا کردند ذره ای در هدف خود تردید راه نمی دهند و خون پاک این شهدای عزیز، نوید فتح و ظفر عاجل و نهایی به دست اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (علیه السلام) به فرماندهی نائب امام عصر (ارواحنا له الفدا)، امام خامنه ای (مد ظله العالی) خواهد داد.

طلاب مدرسه علمیه آیت الله حائری یزدی (ره) ضمن محکومیت این فاجعه دردناک و عظیم، اعلام برائت از غده سرطانی منطقه و جهان یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی و شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار و اعوان و ایادی آنان در جهان نموده و آمادگی خود را برای جهاد و مبارزه با جبهه کفر و نفاق و استکبار جهانی در تمامی عرصه ها اعلام می دارند.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

طلاب مدرسه علمیه آیت الله العظمی حائری یزدی (ره)

۱۴۰۲/۷/۲۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha