شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جوانان فلسطینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران قم گفت: خداوند نابودی اسرائیل را با این نسل از جوانان فلسطینی رقم خواهد زد.

صدیقه سیدتاج الدین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: خداوند در آیه ۱۲۰ سوره بقره می‌فرماید: «وَلَن تَرضی عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصاری حَتّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الهُدی؛ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آن‌ها کنی. بگو: راهی که خدا بنماید به یقین راه حق تنها همان است؛ و البته اگر از میل و خواهش آن‌ها پیروی کنی بعد از آنکه طریق حق را دریافتی، دیگر از سوی خدا یار و یاوری نخواهی داشت.»

وی تصریح کرد: با توجه به این آیه شریفه، یهود از پیامبر و ملت پیامبر راضی نخواهند شد تا جایی که از دین ایشان تبعیت شود. صهیونیست غاصب با حمایت‌های دول غربی و در راس آن‌ها، آمریکا سال‌ها است با توسل به زور و اعمال خشونت بار، به خیال باطل خود بر طبل سیطره و نفوذ خویش کوفته و آوازه ظلم، ستم و بی‌عدالتی‌های ایشان در تجاوز به کودک و جوان، زن و مرد جهان گیر شده است.

استاد حوزه علمیه خواهران قم ادامه داد: جامعه مسلمین جهان هنوز هم غریو و فریاد مردم فلسطین را در دادخواهی خون‌های صبرا و شتیلا در عمق نیم قرنی تاریخ به گوش جان می‌شنود و به دید دل می‌بیند. کشتار بیش از سه هزار غیرنظامی در دو روز و ظلم و ستم ممتد در طول تاریخ غصب فلسطین تنها قسمتی از لکه های ننگ تاریخ خودساخته اسرائیل را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: البته ثمر خون‌های ریخته شده در راه دفاع از وطن و دفاع از عقیده درخت آزادی و عدالت خواهی فلسطینیان را همیشه بیدارتر و زنده تر نموده و به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، این درخت هیچگاه این مقدار از زندگی و حرکت و پویایی را در خود احساس ننموده است.

سیدتاج الدین بیان کرد: در نتیجه همین پویایی و اثربخشی خون شهیدان، امروز بسیاری از ملت‌های عربی و مسلمان به پا خواسته و هم نوا با مردم بی‌دفاع فلسطین فریاد دادخواهی بلند نموده‌اند و توانسته‌اند دولت‌های خود را با خویش همراه سازند.

استاد حوزه علمیه خواهران قم تاکید کرد: حکومت‌های مسلمان باید از طرفی در زمینه واکنش‌های بین‌المللی و تشکیل لجنه‌ها و ایجاد ارتباطات چندجانبه تمام تلاش خویش را معطوف کرده و از طرف دیگر از کمک های غذایی و امنیتی فروگذار ننمایند.

وی افزود: ملت‌های مسلمان نیز هم چون قبل و پرشورتر باید در زمینه فضاسازی‌های بین‌المللی و پاسداشت و یاد کرد این اقدام غیرانسانی کوشیده و در راهپیمایی‌ها و اعتراضات خود، ظلم های رژیم صهیونیستی را فریاد کرده و با اعلامیه، بیانیه، محکوم کردن، چالش‌های ثبت نام و اعلام آمادگی‌های اعزام برای مبارزه، از طرفی آمادگی خود را ابراز داشته و از جانب دیگر قوت قلب ملت مسلمان و مظلوم فلسطین بوده و همدردی خود را در اشکال مختلف به گوش و چشم ایشان برساند.

سیدتاج الدین بیان کرد: امیدواریم در این برهه از تاریخ بی تفاوت نبودن به مسئله فلسطین، نشان بارز عدالت خواهی و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد. خداوند نابودی اسرائیل را با این نسل از جوانان فلسطینی رقم خواهد زد.

۶۲/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha