دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور سفیران کریمه در مرکز توانبخشی رضوی قم

حوزه/ رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه از امروز کاروان‌های سفیران کریمه به 12 استان اعزام می‌شوند، گفت: حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای و گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و حضور در حاشیه شهرها و مناطق محروم از مهم‌ترین فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌ها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام فلاح‌پور اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت بانوی کرامت کاروان‌های سفیران کریمه در استان قم و ۱۲ استان دیگر از جمله تهران، اصفهان، ایلام، مازندران، سیستان و بلوچستان، گیلان، کرمان، بوشهر، کردستان، کرمانشاه، البرز و خراسان رضوی برنامه‌های متنوع فرهنگی اجرا خواهند کرد.

وی افزود: حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای و گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه از مهم‌ترین فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌ها است.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر کاروان سفیران کریمه شامل سخنران، مداح و خادمان حامل پرچم متبرک حضرت معصومه سلام‌الله علیها است، ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌ها حضور در مجالس عزاداری مساجد و حسینیه‌ها، حضور در مراسم حاشیه شهرها و مناطق محروم به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت و توزیع متبرکات فاطمی در میان مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سفیران کریمه از ۲ آبان‌ماه از حرم مطهر بانوی کرامت اعزام شدند و تا جمعه ۵ آبان‌ماه در استان‌ها حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha