دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه /  مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اخلاق طلبگی باید درعرصه های ورزشی جریان داشته باشد و شاهد مرام و معرفت پهلوانی در ورزش طلاب باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز با حضور در جمع شرکت کنندگان در دومین جشنواره ورزشی طلاب مدارس علمیه استان قزوین گفت: حوزه علمیه استان قزوین با همت طلاب در زمینه ورزش به جایگاه خوبی رسیده و این رویه باید با قوت ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در آموزه های دینی در کنار توجه به معنویت و تقویت بنیه اعتقادی و روحی انسان ها به سلامت جسم و بدن نیز سفارش شده است.

وی ادامه داد: ورزش و تحرک از دیرباز به عنوان مهمترین عامل سلامتی اعضای بدن به خصوص عضلات که عامل مهمی در تحرک آدمی است و در سنین بالا کمک زیادی به انسان می کند شناخته شده است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: ورزش می تواند علاوه بر سلامتی جسم، سبب سلامتی روح و روان آدمی باشد که با تکیه بر این مهم و در همه سنین می توان از بسیاری بلایای جسمی و روانی در امان بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در عصر حاضر در همه جوامع به ورزش به عنوان پدیده ای تاثیرگذار در زندگی افراد نگاه می شود و ابعاد مختلف تاثیرات آن در زندگی و سلامت جامعه به خصوص جوانان مورد بررسی بسیاری از کارشناسان علوم مختلف قرار گرفته و همه بر تاثیر شدید آن در زندگی پیر و جوان تاکید بسیار دارند.

وی بیان کرد: ورزش عامل مهمی در بهبود حیات آدمی به خصوص در شرایط زندگی ماشینی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند طلبه‌ها را باید وادار به ورزش کرد تا به این ترتیب آنان بتوانند از نشاط جوانی خود در محیطهای ورزشی استفاده کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اخلاق طلبگی باید در زمینه های ورزشی نیز جریان داشته باشد و شاهد مرام و معرفت پهلوانی در ورزش طلاب باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha