یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید علیرضا ادیانی - فراجا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: ساخت انسان معنوی و دینی، یک انسان مطهر و پاکیزه، بسیار دشوار ولی شدنی است، هیچ کس به اندازه معاویه ، علی شناس نبود، او با گوشه آستینش اشکش را پاک می کرد و می‌گفت روزگار شخصی مثل علی (ع) را دیگر نمی آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، صبح امروز در جلسه بصیرت افزایی روحانیون عقیدتی سیاسی مجموعه انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه و مرکز آموزش استان خراسان رضوی گفت: بزرگترین وظیفه عقیدتی سیاسی در انتظامی کشور تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (ص) را به محضر آقا امام رضا علیه السلام و عموم مسلمین ابراز داشت: این توفیق برای من حاصل شد تا بار دیگر در کنار کارکنان و روحانیون مجموعه عقیدتی سیاسی خراسان رضوی حضور پیدا کنم.

وی در ادامه با قدردانی از فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بابت برگزاری این جلسه مطلوب گفت: از دیدار چهره به چهره با شما عزیزان و گزارش شما و همچنین درد دل ها و بیان مشکلات شما که برای من بازگو کردید بسیار ممنونم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با تأکید بر تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی گفت: ما باید ساعت ها و روزها تفکر کنیم تا بدانیم، چگونه می شود یک انتظامی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم از چه روشی، با چه بیانی، در چه ساعتی و با چه شیوه ای ، باید بگوییم مهمترین و سخت ترین کار، ساخت انسان دینی و تربیت انسان دینی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ساخت انسان معنوی و دینی، یک انسان مطهر و پاکیزه، بسیار دشوار ولی شدنی است، هیچ کس به اندازه معاویه ، علی شناس نبود، او با گوشه آستینش اشکش را پاک میکرد و می‌گفت روزگار شخصی مثل علی (ع) را دیگر نمی آورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با مطرح کردن این سوال که چرا علی ابن موسی الرضا «حجت» شدند؟، تصریح کرد: چون آن امام همام مسئول ساخت انسان بود و اگر ذره ای زشتی در وجود ایشان می بود، بشر از ایشان به هیچ عنوان‌ پیروی نمی‌کرد.

وی افزود: مسئولیت عمده ما که سخت ترین وظیفه ما می باشد، کمک به ساخت انتظامی در تراز انقلاب و نیروی متدین است لذا اگر ذره ای غبار بداخلاقی و بدرفتاری، بی دینی و... در کسی باشد ، نمی‌تواند تأثیرگذار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کجا از انسان مومن تعریف می‌کند به عنوان انسان مومن به اسلام، به قرآن و مومن به انقلاب تعریف می کنند.

وی به جمع حاضر سفارش کرد: اگر ذره ای دیدید غبار بد اخلاقی، بی دینی، امتیاز خواهی ناحق، استفاده بی جا از بیت المال انجام بشود ، دنیای امروز کاملا متوجه شده و در مردم تأثیر منفی می گذارد لذا عمده کار ما این است کاری کنیم حتی در بین سربازان ، فرد بی نماز در انتظامی نباشد باید به این اطمینان برسیم تا مجموعه انتظامی، به این حد از بلوغ دینی برسد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: مسئولیت ما بسیار مهم است چون مهمترین بخش انتظامی بر عهده ما است، نباید کوچکترین لکه ای در دل ما باشد چون مستقیما با باور و یقین کارکنان در ارتباط است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه تصریح کرد: بنده قاطعانه می‌گویم این پرچم به دست صاحب‌ اصلی اش سپرده خواهد شد ، اما این مهم شرط و شروطی دارد که باید شیفتگان حضرت با تمام توان انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha