شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه حضرت معصومه (س) با یک وظیفه و مأموریت سنگین از مدینه به سمت مرو هجرت کردند و در مسیر تحقق اهداف جد بزرگوارشان تلاش گسترده‌ای انجام دادند، گفت: خداوند به تلاش حضرت معصومه (س) برکت داد و یکی از نتایج ملموس این حرکت حضور علما و مراجع در این شهر و تأسیس حوزه علمیه قم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان که ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: حضرت معصومه (س) با یک وظیفه و مأموریت سنگین از مدینه به سمت مرو هجرت کردند و در مسیر تحقق اهداف جد بزرگوارشان تلاش گسترده‌ای انجام دادند.

وی با بیان اینکه خداوند به تلاش حضرت معصومه (س) برکت داد و امروز شاهد نتایج این مجاهدت و مهاجرت هستیم، افزود: یکی از نتایج ملموس این حرکت حضور علما و مراجع در این شهر و تأسیس حوزه علمیه قم است که تأثیرات زیادی در ایران، منطقه و جهان گذاشته است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به شهادت بسیاری از همراهان حضرت معصومه (س) توسط مأموران دستگاه حاکم در مسیر هجرتشان از مدینه به ایران گفت: حضرت معصومه (س) با ورودشان به قم به‌سرعت تبدیل به میزبان شدند و مردم برای زیارت این بانو به قم آمدند و روزبه‌روز بر شکوه و عظمت حرم این حضرت افزوده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این بارگاه نورانی همواره مأمن و پناهگاه مؤمنین بوده است و اگر مردم به این خاندان دل ببندند و به مقام آنها پی ببرند و به ایشان متوسل شوند آنان در همه امور دستگیری می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha