شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه با اشاره به برخی مشکلات مدارس این شهرستان گفت: بیایید شفاف بگویید که اشتباه کردیم توپ در زمین یکدیگر نیندازید، در بعضی موارد به مردم این شهرستان کم لطفی شده، از مدیر کل نوسازی می‌خواهم بیاید درهمین مکان برای مردم توضیح دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س)، با بیان اینکه حضرت معصومه(س) بسیار با فضیلت بودند، اظهار داشت: مردم از علم و دانش ایشان بهرمند می‌شدند، همچنین محدثه بودن ایشان هم یکی از ویژگی‌های بود که علمای حدیث در کتاب‌های خود احادیث و روایتی را از حضرت معصومه(س) نقل کرده‌اند، بنابراین این بانوی گرانقدر الگویی برای زن و مرد ما هستند.

امام جمعه عسلویه در ادامه سخنان خود به برخی مشکلات اشاره کرد و افزود: بعضی مشکلات شهرستان عسلویه مایه تاثر و تاسف است، یکی از مشکلات شهرستان کمبود فضای آموزشی است بعضی اوقات دانش آموزان در مدارس تخریبی تحصیل می‌کنند که شأن مردم پایتخت اقتصادی ایران این نیست.

وی بیان کرد: شورای راهبردی سابق عملکرد و کارنامه‌اش مخدوش است، یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای کلات وجود دارد که از سال ۹۶ کلنگ زنی شده و این همه سال چرا کار نشده است، سازمان بازرسی و هر سازمانی که باید نظارت کند کجاست، سربازان گمنام در وزارت اطلاعات باید ورود کنند که چرا هفت سال است یک مدرسه رها شده، همین هفته با مدیرعامل یکی از شرکت‌ها نشست داشتم، گفت آماده است تا این مدرسه را تکمیل کند.

وی درباره مشکلات مدارس شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: در مرکز شهرستان مشکلات مدارس زیاد است چند ماه قبل در جلسه فرمانداری هم بیان کردم این مشکلات زیبنده بعضی مسئولین نظام نیست و درد آور است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با بیان اینکه اداره کل نوسازی مدارس باید این اهمال کاری را از دستور کار خارج کند، گفت: نوسازی می‌گوید شورای راهبردی و شورای راهبردی می‌گوید نوسازی، این اشتباه است بیایید شفاف بگویید که اشتباه کردیم توپ در زمین یکدیگر نیندازید، در بعضی موارد به مردم این شهرستان کم لطفی شده، از مدیر کل نوسازی می‌خواهم بیاید درهمین مکان برای مردم توضیح دهند.

امام جمعه عسلویه تصریح کرد: مشکل دیگری که مردم دارند کمبود معلم در مدارس است، یک ماه از بازگشایی مدارس گذشته در بعضی کلاس‌ها معلم حضور ندارد، وجدان کاری داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha