دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی که همواره به آنها می‌بالید در طوفان الاقصی کاملاً غافلگیر شدند و این خود نشان داد که اسرائیل غاصب دارای ضعف‌های بسیاری به‌ویژه در حوزه امنیتی و اطلاعاتی است و چهره‌ای که از ساختار امنیتی خود برای جهانیان ترسیم کرده بود، دروغی بیش نیست.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با محکوم کردن ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه ملت بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، اظهار داشت: بیش از ۷۰ سال است که جهان شاهد ظلم و تجاوزگری و اشغالگری صهیونیست‌ها و حتی دیگر کشورهای اسلامی و دنیا است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج، عنوان کرد: ظلم و ستم صهیونیست‌ها همانند یک اختاپوس بزرگ بر جهان امروز چنبره زده و بی‌گمان تا حرکت و یک اجماع جهانی توسط آزادگان صورت نپذیرد، هرگز نمی‌توان بازوان این اختاپوس منحوس را قطع کرد.

استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها به بهانه دفاع مشروع از خود، یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی ملت فلسطین و جبهه مقاومت اسلامی نشان داد که امپراتوری دروغین اسرائیلی‌ها یک امپراتوری ساختگی و یک توهم معلول ذهن‌های کوچک است.

حجت الاسلام نبوی تصریح کرد: طوفان الاقصی به اعتراف بسیاری از کارشناسان نظامی یک عملیات پیچیده نظامی بود، به‌طوری که دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی که همواره به آنها می‌بالید در این عملیات کاملاً غافلگیر شدند و این خود نشان داد که اسرائیل غاصب دارای ضعف‌های بسیاری به‌ویژه در حوزه امنیتی و اطلاعاتی است و چهره‌ای که از ساختار امنیتی خود برای جهانیان ترسیم کرده بود، دروغی بیش نیست.

مدیر مدرسه خاتم الانبیا(ص) سنندج، خاطرنشان کرد: با این وجود غلبه بر دشمن صهیونیستی و پیروزی بر آن تنها در گرو وحدت و انسجام جهان اسلام به‌معنای واقعی کلمه می‌باشد، بنابراین تا زمانی که حتی یک کشور اسلامی به‌دنبال عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادی با اسرائیل غاصب است رسیدن به پیروزی نهایی دور از دسترس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به‌عنوان حامی اصلی مبارزه با فساد و تجاوزگری در جهان شناخته می‌شود، اظهار کرد: ایران اسلامی بر طبق آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود همواره بر حقوق حقه مردم فلسطین تأکید داشته و دارد و همین امر زمینه‌ای برای جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه این نظام اسلامی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha