دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ما طلاب همان گونه که تأکیدات رهبر معظم انقلاب را در محورهای تحصیلی، تربیتی، پژوهشی و مهارت افزایی به گوش جان سپرده و دنبال می‌کنیم، در عرصه ورزش و اهمیت دادن به آن هم گوش به فرمان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در جمع ورزشکاران طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در سالن حضرت امام علی(ع) سپاه شهرستان قزوین برگزار شد، به اهمیت ورزش در سلامت بدن اشاره کرد و اظهار داشت: در خصوص ورزش و سلامت بدن همین قدر کافی است که حضرت علی(ع) فرمودند، عقل و روح سالم در بدن سالم است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: جای خرسندی است که حوزه علمیه با اینکه رویکردی علمی، اخلاقی و تربیتی داشته و به‌عنوان جایگاه عرفان و سیر و سلوک شناخته می‌شود، اما در کنار تمام این محورها سلامت بدن را اصل قرار داده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، گفت: بسیار خرسندیم که حوزه‌های علمیه به سلامت طلاب توجه خاص داشته و از اینکه طلاب هم این معنا را در جهت سلامتی، نشاط آوری و امید تحقق می‌بخشند تشکر و قدرانی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت ورزش، عنوان کرد: در بیانات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های عملی ایشان می‌بینیم که به‌ورزش توجه ویژه داشته‌اند و هنگامی که ورزشکاران در محضر مبارکشان قرار می‌گیرند با یک نگاه ویژه و آشنا به فضای آن ورزش ورود می‌کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: ما طلاب همان گونه که تأکیدات رهبر معظم انقلاب را در محورهای تحصیلی، تربیتی، پژوهشی و مهارت افزایی به گوش جان سپرده و دنبال می‌کنیم، در عرصه ورزش و اهمیت دادن به آن هم گوش به فرمان خواهیم بود.

طلاب در عرصه‌های مختلف گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند

طلاب در عرصه‌های مختلف گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha