دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همدان

حوزه / امام جمعه همدان، گفت: دشمن توان رویارویی و مواجهه مستقیم با حماس و نیروهای مقاومت را ندارد و لذا از راه دور به کودک کشی روی آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت، شهید نظری در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، با بیان اینکه شهادت یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است، اظهار داشت: بالاتر از هر نیکی، خیری وجود دارد و می‌شود یک مسئله را فرض کرد اما بالاتر از شهادت خیری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شهادت یعنی معامله با خداوند، گفت: وارد شدن به این عالم همانند آن است که وارد بازاری شده‌ایم که بهترین خریدار آن خداوند است.

امام جمعه همدان، افزود: شهید نظری آرزویش شهادت بود اما نمی‌دانیم چگونه به این آرزو و نعمت الهی دست پیدا کرد و چه معامله‌ای با خداوند کرده است.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: این رژیم جعلی روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌ است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: بالغ بر چند هزار کودک در این ایام توسط رژیم صهیونیستی به‌شهادت رسیدند اما بدتر از جنایات آنها، افرادی هستند که نه تنها این جنایات را محکوم نمی‌کنند بلکه از آن حمایت هم می‌کنند.

وی با طرح این سوال که چطور می‌شود انسانی از این جنایات حمایت کند، یادآور شد: امیدواریم کشورهای اسلامی با وظایف خود آشنا شوند و بدانند در برابر ظالم چگونه باید رفتار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تصریح کرد: اگر امروز پیامبر اسلام در بین جوامع اسلامی حضور داشت، آیا در مقابل قتل عام مظلومان فلسطین تنها به محکوم کردن جنایات بسنده می‌کرد؟

وی با تأکید بر اینکه سربازان رژیم صهیونیستی ترسو هستند و پشت تسلیحات نظامی خود پنهان شده‌اند، اظهار کرد: دشمن امروز، همانند جنگ خیبر که جرئت نزدیک شدن را نداشت، از راه دور به کودک کشی روی آورده و توان رویارویی و مواجهه مستقیم با حماس و نیروهای مقاومت را ندارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha