شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام جمعه عالیشهر

حجت الاسلام حمیدی نژاد اعلام کرد: نهاد نماز جمعه عالیشهر تمام ظرفیت خود را برای شکوفایی و موفقیت جوانان و نوجوانان عزیز مورد استفاده قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جمعی دانش آموزان بسیجی دبیرستان پسرانه امام جواد (ع) صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت شهید فهمیده با امام جمعه شهر عالیشهر دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه شهر در این جلسه ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: قدر خود را بدانید و تا می‌توانید دوستان خود را به محافل مذهبی و فرهنگی جذب کنید تا طعم زیبای معنویت را بچشند.

امام جمعه عالیشهر ادامه داد: با توجه به تغییر رویکرد نهاد نماز جمعه کشور جهت توجه بیشتر به جوانان، نهاد نماز جمعه عالیشهر نیز از همین رو تمام ظرفیت خود را برای شکوفایی و موفقیت جوانان و نوجوانان عزیز مورد استفاده قرار خواهد داد.

وی بر الگوگیری از سیره شهدا در زندگی تأکید کرد و گفت: شهید فهمیده الگو و اسوه ای است که دانش آموزان می توانند با تأسی از رفتار این شهید، زندگی خود را بیمه کنند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با تأکید بر نهادینه شدن روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه افزود: تا زمانی که روحیه شهادت طلبی، ایثارگری، ایمان به خدا و ولایت پذیری در میان جامعه و نسل جوان پررنگ باشد، دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha