سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
امام جمعه کنگان

امام جمعه کنگان ورزش و جوانان را دو رکن اساسی عنوان کرد و گفت: جامعه و مسئولین باید از ظرفیت بالای جوانان استفاده کنند چرا که جوانان با استعداد، توانمند و تحصیلکرده می توانند در هر شرایطی پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت هفته تربیت بدنی، رئیس و جمعی از کارکنان اداره تربیت بدنی صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه کنگان با حجت الاسلام محمودی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان در این دیدار ضمن خیر مقدم و گرامیداشت این هفته خاطرنشان کرد: امروزه بیش از پیش برای توسعه و احیا ورزش باید گام برداشت، چرا که این موضوع می تواند نشاط اجتماعی، سلامت جسم و شادابی جامعه را به ارمغان آورد.

امام جمعه کنگان همچنین ورزش و جوانان را دو رکن اساسی عنوان کرد و گفت: جامعه و مسئولین باید از ظرفیت بالای جوانان استفاده کنند چرا که جوانان با استعداد توانمند و تحصیلکرده می توانند در هر شرایطی پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآورند.

وی همچنین بر توجه بیشتر صنعت به حوزه ورزش و جوانان تأکید و گفت: امروز انتظار مردم و جوانان این شهر از صنعت، حمایت از تیم های ورزشی و توسعه زیر ساخت های ورزشی در سطح شهرستان است.

به گزارش حوزه، در ابتدای این دیدار نیز رئیس اداره تربیت بدنی ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های حجت الاسلام محمودی امام جمعه این شهر، به ارائه گزارشی از برنامه های در دست انجام و برنامه های در حال پیگیری در روند توسعه ورزش شهرستان پرداخت و گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصتی است که با تلاش بی وقفه و ظرفیت بالای جامعه ورزش، روح امید و پویایی و خودباوری را به جامعه هدیه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha