یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاجی آباد

حوزه / حجت الاسلام دری گفت: کمبود های درمانی شهرستان جبران شود تا از رنج سفر بیماران به شهرهای دیگر جلوگیری شود تا مردم بیش از پیش مکدر نشوند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه حاجی آباد امروز در دیدار دکتر ذاکری معاون دانشگاه علوم پزشکی استان و هیئت همراه که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئله درمانی که یکی از مهمترین مسائل جامعه است باید با برنامه ریزی صحیح، مشکلات آن برطرف شود.

وی افزود: توجه به زیرساخت های درمان و سلامت به ویژه ساخت منازل برای پزشکان و پرستاران باید اهتمام ویژه صورت گیرد تا زمینه حضور و فعالیت پزشکان متخصص فراهم شود.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد ادامه داد: بیمارستان شهرستان محل رجوع افراد از شهر و روستا را در بر می گیرد که باید زمینه ای ایجاد شود که کمبود ها جبران گردد و تا از رنج سفر بیماران به شهر های دیگر جلوگیری شود تا مردم بیش از پیش مکدر نشوند.

حجت‌الاسلام دری عنوان کرد: شهرستان حاجی آباد در مسیر جاده ترانزیتی قرار دارد و مسافران زیادی عبور می کنند که گاها نیاز به درمان دارند و به این شهرستان مراجعه می کنند، امید داریم که هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

ذاکری معاون معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این دیدار با اشاره به اهمیت پزشک خانواده، گفت: باید برای مراجعه به پزشک خانواده در تمام مناطق شهرستان فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha