دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای صادر کرد.

در متن بیانیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان‌ماه در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران یادآور برهه‌های حساس از وقایع مهم و سندی زرین از صلابت و روح بلند و استکبارستیز ملت بزرگ ایران است.

نظام سلطه و در رأس آن‌ها آمریکای جنایت کار از هیچ تلاشی برای کینه توزی و ضربه زدن به ملت‌های مسلمان و آزادی خواه بویژه ایران اسلامی دریغ نکرده است و امروز این دشمنی ها و اقدامات ددمنشانه در غزه توسط رژیم  اشغالگر قدس، با سلاح‌های پیشرفته امریکایی و با کمک دیکتاتوری رسانه‌های اغواگر و دروغ‌پرداز غرب تبلور عینی یافته است.

دوران افول امریکا فرا رسیده است و صدای خرد شدن استخوان های فرزند نامشروع او رژیم کودک‌کش صهیونیستی و فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی آزادگان جهان هیمنه پوشالی حکام کاخ سفید را به لرزه درآورده است.

مرگ بر آمریکا صرفاً یک شعار نیست، این یک خطّ‌مشی است و بدون شک ۱۳ آبان امسال با حضور حماسی مردم ایران اسلامی، پیام استکبار ستیزی و نوید پیروزی نهایی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ملت های مسلمان و تجسم شرارت‌ها و خباثت‌های آمریکا علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران است و به فضل الهی مردم ولایتمدار و انقلابی استان سمنان، با حضور پرشور، انقلابی، دشمن شکن و الهام‌بخش در راهپیمایی سراسری گرامیداشت این یوم الله بزرگ، حمایت از فلسطینِ مظلوم و نفرت از استکبار و صهیونیزم را فریاد خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha