سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

حوزه/ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت روز ۱۳ آبان، همه آحاد مردم جهان خصوصاً علما، اندیشمندان، فرهیختگان و سردمداران کشورهای اسلامی را به شناخت صحیح و بیش از پیش از اوضاع حساس کنونی و اخذ موضع فعال در حمایت از مظلومان و محکومیت و مبارزه با ظالمان فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَی الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ أُولَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ "شورای۴۲

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نمادی تحقق یافته از اراده ملتی است که سال‌ها تحت ظلم مستکبرین جهان به سرکردگی آمریکا بوده است.

خواست توام با اتحاد ،جهاد و ایثار مردم بر هیمنه پوشالی و زر و زور غالب شد و سایه شوم آنها را برای همیشه از میهن اسلامی ایران بیرون کرد.

امروز باور پوشالی بودن قدرت غرب و هم پیمانانشان خصوصاً آمریکا و اسرائیل برای ملت‌های جهان خصوصاً امت اسلامی آشکار و ثابت شده و بر این اساس است که خروش و قیام آزادی‌خواهان عالم در بسیاری از کشورها حتی کشورهای اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم منحوس جعلی و کودک کش صهیونیست در حال وقوع و گسترش می باشد.

مبارزه با زورگویی و زیاده خواهی ،ظلم و تجاوز و قتل و غارت امری الهی و مطابق با فطرت پاک بشری بوده و تحقق آن تنها با اتحاد و ایثار و مجاهدت مظلومان و آزادی جویان به انجام خواهد رسید.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با گرامیداشت این روز همه آحاد مردم جهان خصوصاً علما، اندیشمندان، فرهیختگان و سردمداران کشورهای اسلامی را به شناخت صحیح و بیش از پیش از اوضاع حساس کنونی و اخذ موضع فعال در حمایت از مظلومان و محکومیت و مبارزه با ظالمان فرا می‌خواند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha