چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1117148
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل رفتنی و نابود شدنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در حاشیه راهپیمایی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی با بصیرت و غیرت همواره پای آرمان‌های اسلام و انقلاب می‌ابستد و از این آرمان‌های ناب و ویژه صیانت و حراست خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ظلم رفتنی و نابود شدنی و حق پایدار است، گفت: استکبار ستیزان، پهلوی‌ها، داعش‌ها و جاسوسان بدانند دیگر جایی ندارند و به زودی نابود خواهند شد.

استاندار لرستان، با اشاره به اینکه صبر و مقاومت نتیجه‌اش پیروزی است، گفت: صبر و مقاومت آزادی خواهان جهان در مقابله با ظالمان و زورگویان ستودنی است.

زیویار با بیان اینکه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل رفتنی و نابود شدنی است، خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت هیمنه رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار را درهم شکست.

وی با اشاره به اینکه مردم این دیار با صبر و مقابله در برابر استکبار، افق‌های روشنی پیش رو خواهند داشت، اظهار کرد: صبر، ایستادگی و مبارزه جبهه مقاومت، به زودی رژیم جعلی اسرائیل و آمریکای جنایتکار را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha