چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 1117657
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
اراک

حوزه/به همت مدیر انجمن زن و خانواده نشست «رفع تعارض زوجین در خانواده» در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت مدیر انجمن زن و خانواده نشست «رفع تعارض زوجین در خانواده» پیش از ظهر امروز با حضور خانم زهرا پولادوند در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک برگزار گردید.

خانم پولادوند دبیر انجمن زن و خانواده مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک بیان کرد: با توجه به رشد مسئله طلاق در خانواده ها مهمترین عامل در رفع این معضل یاد گرفتن تکنیک های همسر داری است.

وی با اشاره به این که زوجین در زندگی نیازمند فراگیری مهارت همسرداری می باشند، گفت: زوجین در زندگی قبل از اینکه همسر ایده آل باشند باید انسان باشند و انسانیت داشته باشند. ملاک انسانیت یعنی بنده خوب خدا بودن یعنی تلاش برای کسب تمام ویژگی هائی که خداوند فرموده است.

پولادوند خاطر نشان کرد: ملاک زن ایده آل نظم داشتن، سیاست زنانه، دانستن اصول دلبری، انتقاد پذیری، مسئولیت پذیری و ارزش قائل شدن برای خود است.

وی ادامه داد: زوجین نیازهای مهم را در زندگی رفع کنند ۱- نیاز امنیت که مهمترین نیاز در خانواده است که اگر این امنیت ایجاد نشود با بقیه موارد نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد ۲- نیاز محبت که بر اساس تبادلات عاطفی شکل میگیرد ۳- نیاز احترام و نیاز خود شکوفائی است که سبب رشد و شکوفائی زوجین خواهد شد.

پولادوند با استناد به آیه ۱۸۷ سوره نساء گفت: زن و مرد باید لباس یکدیگر بوده و معایب هم را پوشش دهند و خوبی ها و نقاط قوت یکدیگر را تقویت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha