شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شاهرخی

امام جمعه خرّم آباد با بیان اینکه فداکاری ها و ایثار شهدا تضمین کننده مسیر و هدف ما در زندگی است، اظهار کرد: عمل به سیره و منش شهدا راه سعادت را برای انسان هموار می سازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای محراب در خرّم آباد با اشاره به اینکه آرامش و آسایش امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدا است، گفت: همه ما مدیون جانفشانی های سربازان غیور این مرزوبوم در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان باشیم افزود: جانفشانی های رزمندگان برای نسل جوان جامعه بازگو شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه فداکاری ها و ایثار شهدا تضمین کننده مسیر و هدف ما در زندگی است، اظهار کرد: عمل به سیره و منش شهدا راه سعادت را برای انسان هموار می سازد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه واژه شهید دارای معانی ارزشمند بسیاری است، خاطرنشان کرد: منزلتی بالاتر از شهید و شهادت نداریم و در کلمه شهید ابعاد ارزشی، دینی، انسانی و ملی نهفته است که باید قدردان این ارزش ها باشیم.

وی با بیان اینکه دفاع برای حفظ وطن از اوجب واجبات است، گفت: شهدا جان خود را در برای دفاع از میهن و مردم در طبق اخلاص گذاشته و با خدای خود معامله کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهدای محراب از برجسته‌ترین شهدای تاریخ انقلاب اسلامی هستند افزود: تلاش کنیم سیره شهدای محراب برای افراد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد هویّت ملی امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلامی حاج قاسم را مایه عزت‌ جهان اسلام و نماد مقاومت در برابر استکبار جهانی و زورگویان عالم می‌دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha