سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ نشست تحولات و فلسطین و بایسته های رسانه ای حوزه و روحانیت

حوزه/ دبیر شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی گفت: فعالیت ما در جبهه فضای مجازی و تبیین حقایق می‌تواند موجب تسکین درد مردم غزه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید داود ساجدی امروز در نشست تحولات فلسطین و بایسته‌های رسانه‌ای حوزه و روحانیت که در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: محل خدمت و جنگ ما فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال منحرف کردن و واژگون کردن حقایق است، مطرح کرد: متاسفانه امکانات دشمن بسیار وسیع‌تر است و تاکنون توانسته‌اند روشن‌ترین مسائل را نیز وارونه جلوه دهند.

آقای ساجدی با بیان اینکه فعالیت ما در این جبهه می‌تواند موجب تسکین درد مردم غزه شود، عنوان کرد: باید تلاش کنیم همین‌گونه که در میدان عمل غلبه ابزاری مفید نبوده، در میدان فضای مجازی نیز غلبه ابزاری دشمن کارساز نباشد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هرکدام از دستگاه‌های حوزوی باید اقداماتی در این عرصه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: باید تمام مجموعه‌های حوزوی با یک هماهنگی مشخص در این عرصه فعالیت داشته باشند.

آقای ساجدی با بیان اینکه امروز در جهان شاهد نشانه‌های متعدد غلبه اسلام هستیم، تصریح کرد: متأسفانه با کم‌کاری‌های انجام شده این غلبه‌ها به صورت گسترده منتشر نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید هم‌افزایی و هم‌آوایی‌های لازم صورت بگیرد، یادآور شد: این رویکرد در میان مدیران حوزوی شکل گرفته است و تنها باید به صورت میدانی وارد عمل شویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha