دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مردمی سازی فعالیت های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است

حوزه/ مدیرکل شبکه سازی و راهبری فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: استقلال کانون‌های دانش آموختگان به منزله رویارویی دبیران با مدیران نیست، بلکه با همدلی و ادبیات گفتاری مناسب می‌توان فشار ناشی وارد بر نیروی انسانی و بودجه مدرسه را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مرتضی برگستان مدیرکل شبکه سازی و راهبری فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در اجلاسیه فصلی مدارس علمیه خواهران استان همدان که امروز ظهر با حضور مدیران، معاونین فرهنگی و دبیران سمن‌های دانش آموختگان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: مردمی سازی فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی دو رویکرد وجود دارد، افزود: یک نگاه و رویکرد، تصدی گرایانه و دیگری نگاه تسهیل‌گری است و آنچه در مسیر تعالی حوزه‌های علمیه خواهران ما را به اهداف این مسیر مقدس می‌رساند، نگاه تسهیل گرایانه می‌باشد که منجر به خروجی با کیفیت در حوزه‌های علمیه خواهران خواهد شد.

مدیر کل شبکه سازی و راهبری فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: استقلال کانون‌های دانش آموختگان به منزله رویارویی دبیران با مدیران نیست، بلکه با همدلی و ادبیات گفتاری مناسب می‌توان فشار ناشی وارد بر نیروی انسانی و بودجه مدرسه را کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: بستر سامانه نجم، فضایی است که فعالیت‌های تبلیغی مبلغین خواهر، به‌صورت مجازی ثبت می‌شود و کلیه فعالیت‌ها از سوی مدیران و معاون فرهنگی مدارس علمیه مورد تایید قرار می‌گیرد.

برگستان، در خصوص قرارگاه فرهنگی تبلیغی نیز یادآور شد: کلیه ظرفیت مدارس اعم از مسئولین کانون‌های نورالثقلین، دبیران کانون‌های دانش آموختگان، مسئولین بسیج و سایر اعضایی که حضور مؤثر در مدرسه علمیه دارند و دارای تشکل هستند، می‌توانند در قرارگاه حضور داشته و کار تبلیغ را تشکیلاتی دنبال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha