چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تبریز

حوزه/ رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در پایان پنجمین روز ثبت نام تعداد ثبت نامی ها از حوزه انتخابیه استان زنجان به پنج نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، ابوالفضل رفیعی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری تا ۲۰ آبان ادامه دارد، اظهار داشت: در پایان پنجمین روز ثبت نام تعداد ثبت نامی‌ها از حوزه انتخابیه استان زنجان به پنج نفر رسید.

وی افزود: داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری می‌توانند با مراجعه به فرمانداری زنجان، فرمانداری قم و همچنین ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور، ثبت نام کنند.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در هیئت‌های اجرایی که از ۴ آبان آغاز شده بود نیز امروز پایان یافت.

رفیعی با بیان اینکه برای داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تایید یا احراز نشود، فرصت درخواست تجدید نظر و بررسی مجدد وجود دارد، اظهار کرد: این دسته از داوطلبان به مدت دو روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام و دلایل رد صلاحیت خود را با مستندات از هیئت نظارت مطالبه کنند.

گفتنی است استان زنجان چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد، همچنین مردم استان زنجان یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارند.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha