دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان همدان

حوزه / جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان همدان با شعار " آرمان برای آرمان" با حضور پر شور طلاب همدانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان همدان با شعار " آرمان برای آرمان" با حضور پر شور طلاب همدانی برگزار شد.

طلاب در این جشنواره فرهنگی ورزشی در رشته‌های کاراته، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دو میدانی، فوتبال دستی، دارت و شنا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئولین حوزوی و استانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، حجت الاسلام نجاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) و سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) از نزدیک از روند برگزاری این مسابقات دیدار کردند.

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی همدان با شعار " آرمان برای آرمان" برگزار شد

از نکات قابل توجه در این سری از مسابقات در کنار استقبال پرشور طلاب برای شرکت در رشته‌های مختلف ورزشی، حضور و سرکشی حجت الاسلام تیموری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در محل اسکان تیم‌ها و گفت‌وگوی صمیمی با اعضا بود که به صورت روزانه انجام می‌شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha