یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ بازدید رىیس مرکز رسانه آستان قدس رضوی از خبرگزاری حوزه

حوزه/ هوشمند گفت: مقام معظم رهبری در حکم تولیت آستان قدس رضوی به موضوع تعامل با حوزه علمیه تاکید داشته‌اند و تعامل با حوزه یک امر جدی و دغدغه تولیت این آستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن هوشمند رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی امروز در حاشیه بازدید از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی، مسئول این مرکز، با اشاره به اینکه مجموعه‌های مختلفی در آستان قدس رضوی درحال فعالیت هستند، اظهار کرد: یکی از این مجموعه‌ها بنیاد کرامت رضوی است که با دو مرکز بانوان و معاونت خدمات اجتماعی اقداماتی در عرصه خدمات اجتماعی را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه از دیگر مراکز می‌توان به مدیریت موقوفات اشاره کرد، مطرح کرد: ستاد مرکزی که به نوعی ستاد تولیت است نیز با ۴ معاونت، طرح و برنامه، اداری مالی، سرمایه‌های انسانی و ارتباطات و رسانه در آستان قدس فعال است.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از موسسه فرهنگی رسانه‌ای قدس یادکرد و گفت: این موسسه تولیدات بسیاری در قالب‌های مختلف دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به روزنامه قدس و پایگاه خبری قدس آنلاین اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری نیز تولیداتی ازجمله مستند، نماهنگ و کلیپ‌های صوتی و تصویری را دارد، عنوان کرد: در مجموعه معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تولیدات در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و مدیریت شبکه جهانی امام رضا(ع) نیز انجام می‌شود.

هوشمند با بیان اینکه یکی دیگر از مراکز، مدیریت خبر و رسانه‌های نوین است خاطرنشان کرد: این مجموعه جریان تولید و نشر اخبار آستان، عکس رضوی و فیلم رضوی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های نوین نیز مجموع فعالیت‌های آستان در فضای مجازی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: در این بخش نیز اقداماتی از جمله تولید، نشر، کمپین‌ها و اپلیکیشن‌ها در دستورکار قرار دارد.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس با بیان اینکه در مجموعه آستان، مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی نیز فعالیت دارد، یادآور شد: در این مجموعه نیز دو بخش مرکز افکارسنجی و تبلیغات محیطی و نمایشگاه‌ها فعال است.

وی با اشاره به اینکه در آستان قدس رضوی ۱۰ هزار متر نمایشگاه داریم، بیان کرد: همچنین در عرصه تبلیغات و فضاسازی شهری نیز اقداماتی صورت گرفته است.

هوشمند با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های رسانه‌ای در آستان قدس رشد و توسعه خوبی داشته است، ابراز کرد: در دهه آخر ماه صفر در یک روز بیش از ۱۶۰ برنامه زنده برای شبکه‌های مختلف تولید شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در روز قبل از شهادت امام رضا(ع) نیز ۲۰ خط پخش زنده در رادیو و تلویزیون داشته‌ایم.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس با اشاره به اینکه در مجموعه آستان قدس رضوی، ظرفیت مناسبی از نظر فیبر فراهم شده است، اظهار داشت: در آستان ۴ استودیو ثابت، ۲ استودیو تلویزیونی، ۱ استودیو رادیو و ۱ استودیو فضای مجازی داریم.

وی با بیان اینکه مجموعه این امکانات موجب شده است تا پوشش رسانه‌ای خوبی داشته باشیم، مطرح کرد: تعامل با حوزه یک امر جدی و دغدغه تولیت آستان قدس رضوی است.

هوشمند ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در حکم تولیت به موضوع تعامل با حوزه علمیه تاکید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم در مجموعه آستان قدس برای افزایش همکاری وجود دارد، عنوان کرد: در عرصه بازنشر تمام تولیداتی که پیوستی متناسب با آستان قدس داشته باشد، همکاری خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha