دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسجد محور خدمت همدان

حوزه / فرماندار همدان با تأکید بر نقش مسجد در حل مشکلات محلات، گفت: مسجد باید محور خدمت، وحدت، حل مشکلات مردم و مرکز ثقل یک محله باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان شب گذشته در ادامه دیدار با اهالی مناطق مختلف مردم همدان، در قالب طرح مسجد محور خدمت، با حضور در جمع نمازگزاران مسجد ولیعصر(عج) ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه‌های اهالی کوی منوچهری، دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

مسلم مخفی در این مراسم، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این روزها شاهد جنایت و عیان شدن ماهیت پلید رژیم صهیونیست هستیم که به یاری خدا و با اتحاد کشورهای مسلمان، طبق فرمایش مقام معظم رهبری ان‌شاءالله شاهد اضمحلال و ریشه کنی این رژیم غاصب باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح مسجد محور خدمت در همدان، گفت: در راستای سیاست‌های دولت مردمی، پیگیر حل مشکلات در محلات و مناطقی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است هستیم و به صورت هفتگی در مساجد محلات حاضر و شنونده درد و دل‌های اهالی منطقه هستیم.

فرماندار همدان، با تأکید بر نقش مسجد در حل مشکلات محلات، یادآور شد: مسجد باید محور خدمت، وحدت، حل مشکلات مردم و مرکز ثقل یک محله باشد.

وی افزود: در طرح مسجد محور خدمت، مشکلات محلات از قبل بررسی و احصا می‌شود، سپس ضمن تشکیل کارگروهی در فرمانداری و پیگیری موضوع با مدیران ذیربط در مساجد حضور میابیم که نتایج خوبی تا به حال به‌دنبال داشته است.

مسلم مخفی، به اقدامات صورت گرفته توسط دولت و استانداری همدان در عرصه رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم پرداخت و اظهار کرد: طرح بزرگ انتقال آب به همدان با پیگیری و کار جهادی استاندار همدان و مدیران ذیربط اکنون تکمیل و ۱۳۰۰ لیتر در ثانیه آب به همدان منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه برکات بسیج در حوزه‌های مختلف امنیت، فرهنگ و خدمت رسانی به مردم قابل توجه است، گفت: در طرح کرامت محلات، به‌طور ویژه رفع مشکلات در مناطقی از شهر مورد پیگیری قرار گرفته است.

گفتنی است با عنایت به اینکه محله منوچهری همدان از جمله محلات مشمول طرح کرامت بسیج می‌باشد و در این راستا برای رفع مشکلات محله جلسه و مصوباتی طی سال‌های گذشته صورت گرفته، ضمن برگزاری برنامه مسجد محور خدمت در این محله با حضور فرماندار همدان، معاون و کارشناسان ذیربط فرمانداری، فرمانده بسیج، نیروی انتظامی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن بازنگری مصوبات قبلی مسایل و مشکلات این منطقه مورد رسیدگی قرار گرفت و مقرر شد طی ۱۰ روز آینده جلسه‌ای جهت اعلام گزارش پیگیری دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری همدان برگزار گردد.

در این جلسه نماینده اهالی کوی منوچهری نیز ضمن بیان مسایل و مشکلات این منطقه از همکاری و اقدامات انجام شده توسط فرمانداری، شهرداری، بسیج، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت و کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان قدردانی کرد.

تأمین مجموعه فرهنگی و ورزشی، روشنایی پارک شهید نفیسی، بهره‌مندی از امکانات مجموعه ورزشی کارگران، برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر، بهره‌گیری از امکانات مدرسه برای کلاس‌های آموزشی، پیگیری رفع معارض زمین وقفی مجاور مسجد از جمله مشکلات طرح شده در این محله بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha