یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1118910
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
ی

حوزه / رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از اجرای ویژه برنامه «عطر ایثار» در جهت تبیین شخصیت والای حضرت زینب کبری(س) با هدف ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمدعلی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران از اجرای ویژه برنامه «عطر ایثار» در جهت تبیین شخصیت والای حضرت زینب کبری(س) با هدف ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) خبر داد.

وی با بیان نقش و اهمیت خدمات گروه‌های مختلف پرستاری در حوزه سلامت، اظهار داشت: پرستاران پرتلاش و خستگی ناپذیر با تمام توان در حال ارائه خدمات بوده که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این برنامه در قالبی شاد و متنوع، قدردان گوشه‌ای از زحمات این قشر پرتلاش باشیم.

فرجی، با قدردانی از تلاش‌های ایثارگرانه پرستاران بر ضرورت پیروی از سیره حضرت زینب(س) به عنوان الگوی صبر تأکید کرد و گفت: این برنامه از چهارشنبه ۲۴ تا یک‌شنبه ۲۸ آبان ماه در مناطق مختلف شهری از جمله خانه فرهنگ تمدن(بلوار صنعت)، مسجد سر لت آهنی(فین)، خانه فرهنگ جوان (لَتحُر)، خانه فرهنگ معرفت (خیابان کرامت)، حسینیه فاطمه زهرا (طاهر آباد) و سالن ورزشی (شهرک ۲۲ بهمن) اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: سخنرانی با موضوع آشنایی با سیره زندگی حضرت زینب(س)، رادیو محیطی، نمایش، مولودی خوانی، تقدیر از پرستاران و مدافعان سلامت ساکن مناطق و محله‌های مختلف شهر و همچنین تجلیل از مادران و همسرانی که وظیفه پرستاری از بیماران در منزل را به عهده دارند، از جمله برنامه‌های دومین ویژه برنامه «عطر ایثار» می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha