دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد وحیدی

حوزه/ وزیر کشورگفت: دشمن باتوجه به شکست‌هایی که در عرصه‌های مختلف داشته است برای انتخابات برنامه‌ریزی‌های بسیاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد وحیدی در آئین افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز درگیر جنگ روایت‌ها هستیم در نتیجه روایت پیشرفت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه روایت‌هایی که امروز دشمنان ساخته و پرداخته می‌کنند در راستای خواسته‌هایشان است، مطرح کرد: موضوعی که امروز در قالب جنگ شناختی تعریف می‌شود و شناخته‌ می‌شود شامل جهت دهی و شکل دهی اذهان برای باور روایتی است که راوی آن دشمنان بشریت هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه چهره این دشمنان در قالب جنایت‌های غزه به نمایش گذاشته شده است، عنوان کرد: غزه نمایان‌گر باطن تمدن غربی است و هرکسی که به دنبال غرب شناسی است باید به حوادث غزه توجه کند.

وی با اشاره به اینکه برخی بر اساس روایت‌ها این جنایت‌کاران را مهد حقوق بشر می‌دانند، خاطرنشان کرد: این اتفاق تا پیش از انقلاب اسلامی بشدت درجریان بود ولی پس از انقلاب اسلامی دچار لرزش شد.

وحیدی با بیان اینکه دشمن با همراهی گروهی از خودباختگان غرب امروز بشدت درتلاش است جایگاه خود را پس بگیرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانسته است هیمنه دشمن را درهم بشکند.

وی با اشاره به اینکه در این جنگ روایت ما اهمیت بسیاری دارد، یادآور شد: در میدان به موفقیت‌های بسیاری خواهیم رسید ولی اگر نتوانیم آن را به گوش مردم برسانیم، متوجه نخواهند شد که در مقابل روایت ناصحیح دشمن، روایتی در مسیر سعادت و پیشرفت وجود دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه روایت پیشرفت، روایت مهمی است، ابراز کرد: این روایت نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در این چارچوب رو به جلو حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این روایت و حرکت، جهاد تبیین است، اظهار داشت: اهمیت این روایت برای نسل‌های جدید از اهمیت بیش‌تری برخوردار است.

وحیدی با بیان اینکه حرکت در مسیر جهاد تبیین مانند حرکت در میدان نبرد و جنگ است، عنوان کرد: دشمن امروز به دنبال القای ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه روایت پیشرفت یک موضوع بسیار مهم است، مطرح کرد: باید ابعاد پیشرفتی که اتفاق افتاده است را به مردم نشان دهیم.

وزیر کشور با بیان اینکه باید مبداهایی را برای پیشرفت انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: این رشد، پیشرفت و توسعه را باید در حوزه کار انسانی نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید اثبات کنیم که روایت پیشرفت واقعی است، تصریح کرد: حقیقت است که می‌تواند در ذهن‌ها بنشیند و با حلقه‌های باطن مقابله کند.

وحیدی با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم در یک وضعیت شبه بن بست گیر کرده بودیم، یادآور شد: مسئولین دولت دوازدهم اعتقاد داشتند که یا آبی هم برای خوردن نخواهیم داشت و یا باید با غرب توافق داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و استکبار است، بیان کرد: این موضوع موجب می‌شود هیچ توافقی با استکبار و ظلم صورت نگیرد و هیچ تعبیر بازی برد بردی وجود نداشته باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه نشان دادن دشمن در چهره دوست بسیار خطرناک است، ابراز کرد: امروز مشکل بسیاری از کشورهای دنیا نیز همین موضوع است.

وی با اشاره به اینکه نخستین گام دولت سیزدهم حل این بن بست بود، اظهار داشت: اگر ذهن ما اسیر روایت‌های غلط باشد تا انتها مسیر را اشتباه خواهیم رفت.

وحیدی با بیان اینکه نخستین نتیجه این اقدام آزادسازی تمام ظرفیت‌های داخلی بود، مطرح کرد: یکی از تبلیغات دشمن این بود که ایران توان ارتباط با سایر کشورها را ندارد و اگر آقای رئیسی، رئیس جمهور شوند ایران دچار انزوا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسئله دوم این بود که ایران قوی مادامی که بر ارزش‌های خود باشد، منزوی پذیر نیست، عنوان کرد: امروز افکار عمومی جهانی با جمهوری اسلامی همراه شده است و آمریکا درحال انزوا است.

وزیر کشور با بیان اینکه تظاهرات در داخل دانشگاه آمریکا نشان از همین انزوا دارد، خاطرنشان کرد: تمام فشارها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی نتوانسته است مانع اقتدار جمهوری اسلامی شود.

وی با اشاره به اینکه حضور ایران در بریکس و شانگهای نشان قدرت جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: روایت پیشرفت به معنای دیدن این واقعیت‌های بزرگ است.

وحیدی با بیان اینکه تلاش داشتند این دولت و جمهوری اسلامی را خلاف حقوق بشر نشان دهند، یادآور شد: افرادی که سال گذشته جریانی را با عنوان حقوق بشر راه انداخته بودند امروز در اتفاقات غزه ساکت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز پرچم‌دار حقوق بشر است، بیان کرد: دشمن پس از اتفاقات غزه دیگر نمی‌تواند از حقوق بشر صحبت کند و چنین ادعایی داشته باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری گفتند یکی از تعیین کنندگان اصلی است، اظهار داشت: امروز ابعاد این پیچ تاریخی روشن شده است و تحولات برای دنیا مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه نرخ رشد نشان دهنده نرخ پیشرفت اقتصادی است، مطرح کرد: امروز حتی مراکز بین المللی آمار نیز نرخ رشد جمهوری اسلامی را مطرح می‌کنند.

وحیدی با بیان اینکه تقریبا تمام حوزه‌های مغفول در دولت سیزدهم زنده شده است، عنوان کرد: همچنین تمام شاخص‌های کلان اقتصادی در دولت سیزدهم درحال بهبود و پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه رشد تولیدات در عرصه نفت، کشاورزی، صنعت و ... چشم‌گیر بوده است، خاطرنشان کرد: در هر سفر استانی پروژه‌های زیربنایی بسیاری افتتاح می‌شود ولی متاسفانه انعکاس بسیاری ندارد.

وزیر کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم تخت‌های بیمارستانی 40 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: توسعه و رشد کشور در تمام شاخص‌ها بسیار خوب بوده است ولی دشمن نمی‌خواهد مردم از آن مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های فرهنگی نیز این رشد وجود داشته است، یادآور شد: امروز هیچ عرصه و حوزه‌ای مورد غفلت واقع نشده است و به تمام آن‌ها توجه می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در میدان و وسط مسائل باشد، ابراز کرد: امروز دوست و دشمن به این ویژگی و خصوصیت رئیس جمهور اذعان دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال در آستانه انتخابات قرار داریم، بیان کرد: دشمن باتوجه به شکست‌هایی که در عرصه‌های مختلف داشته است برای انتخابات برنامه‌ریزی‌های بسیاری کرده است.

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات امسال میدان جنگ و نبرد واقعی است، اظهار داشت: مردم باید بدانند خدمت‌گذاران خود تمام تلاش خود را در مسیر رفاه مردم به کار خواهند گرفت و از هیچ کاری فروگذاری نخواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha