دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روانشاو

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: کتاب، چراغ روشن راه سعادت و دانایی بشر در مسیر کمال و رشد فردی و اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی آورده است: کتاب، چراغ روشن راه سعادت و دانایی بشر در مسیر کمال و رشد فردی و اجتماعی است و تاثیر عمیق آن در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفتهای بشر، غیرقابل انکار می باشد.

بی شک در این راه هیچ گونه رشد و جهشی بدون اتکا به دانش و دانایی میسر نخواهد شد و این امر مستلزم اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار مختلف و اثرگذار جامعه است.

ایجاد پیوند عمیق میان کتاب و اقشار مختلف جامعه برای دستیابی به سطوح والای فرهنگی و اجتماعی، باید به اولویتی مهم برای سیاستگذاران، برنامه ریزان و دستگاه های متولی این حوزه تبدیل گردد تا در نهایت انسان ها را به کمال برساند.

بدینوسیله با گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، این مناسبت را به اهل قلم، نویسندگان، مترجمان، پدیدآورندگان و دست اندرکاران و تلاشگران عرصه اندیشه، چاپ و نشر کتاب تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارم با همت، تلاش و برنامه ریزی علاقمندان، نخبگان و اندیشه ورزان جامعه شاهد ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتاب خوانی و تکریم و پاسداشت اهالی کتاب بویژه نویسندگان و اندیشمندان صاحب نظر در این عرصه باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha