دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: پیروی از ولایت فقیه سبب عاقبت بخیری، همدلی و پیشرفت در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان حجت الاسلام علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج امروز در جمع کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان شهر شور وشعور حسینی است وبه این نام در کشورشناخته می‌شود، اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان و دسته حماسی آن در روز تاسوعای حسینی در دنیا علمداری میکند.

وی افزود: مخلوقات خداوند را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد، دسته اول کسانی که تمام تلاش وهدفشان طاعت و بندگی خداوند است و غیر از طاعت و بندگی هیچ چیزی ندارند که این‌ها همان ملائکه و فرشتگان الهی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در توصیف گروه دوم بیان کرد: گروه دوم مقابل گروه اول قرار دارند و فقط دنیا برای آن‌ها مطلوب است و خود را موظف به عبادت نمی‌دانند.

وی در بیان مشخصات گروه سوم تصریح کرد:گروه سوم کسانی هستند که از نظر عبادت مشابه گروه اول هستند و در توجه به دنیا مشابه گروه دوم هستند، اما زمانی کار این گروه گل می‌کند که از دنیا برای آخرت بهره بگیرند که این اوج کار این گروه است که آن‌ها را به سعادت ابدی می‌رساند چراکه بعد اختیاری بودن انسان در عبادت است که آن را اشرف مخلوقات می‌ داند و بعد مقابله با هوای نفس است که عبادت او را خیلی بهتر می‌کند.

حجت الاسلام رضایی افزود: ریشه مباحث تربیتی، انسان شناسی، معرفت به انسان، معرفت به تکالیف و وظایف انسان است و اگر بخواهیم در بحث‌های تربیتی توجه کنیم باید این مسائل را از قرآن بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه توکل و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و پیروی از ولایت فقیه را در مسیر وظیفه سرلوحه و اصل قرار دهید، بیان کرد: پیروی از ولایت فقیه سبب عاقبت بخیری، همدلی و پیشرفت جامعه می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در پایان با بیان اینکه علمداری پیروزی و شجاعت به ارمغان آورده و زمینه ساز پیروزی بر دشمنان است، تصریح کرد: ایمان باعث غلبه بر دشمنان می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha