سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی

حوزه/ مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: دولت سیزدهم با الگوبرداری از کلام خدا در قرآن به‌جای التماس به بیگانگان به ظرفیت داخلی توجه کرده و توانسته است رویش‌های بسیاری برای کشور رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت امشب در نشست تبیین دستاوردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در نمایشگاه روایت پیشرفت در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: الحمدلله در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که دولتمردان ما در دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی خود رویش‌های بزرگی در کشور رقم زده‌اند.

وی افزود: این رویش‌ها باعث خرسندی دوستان و خشم دشمنان ما شده است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصریح کرد: اتفاق مثبتی که این روزها در این نمایشگاه شاهد آن هستیم حضور و توجه وزرای دولت سیزدهم به روایت پیشرفت است.

وی اشاره کرد: دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته است، برای مثال در آغاز دولت سیزدهم روزانه ۷۰۰ خانواده به دلیل ویروس کرونا داغ‌دار می‌شدند اما با تلاش دولت در مدت زمان اندکی این آمار و ارقام کاهش یافت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در ادامه گفت: دولت سیزدهم با الگوبرداری از کلام خدا در قرآن به‌جای التماس به بیگانگان به ظرفیت داخلی توجه کرده و توانسته است افتخارات بزرگی برای مردم ما کسب کند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان کرد: اتفاق مثبت دیگری که در نمایشگاه روایت پیشرفت و خدمات دو ساله دولت مردمی رقم خورده حضور طلاب راوی است که حقایق و دستاوردهای دولت را تبیین می‌کنند.

پایان پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha