یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تولیت مسجد مقدس جمکران در جمع خادمان مسجد

حوزه/تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه خدای متعال جای خوبی را برای خدمت کردن به ما اهدا کرده، ابراز کرد: باید در بهترین جای دنیا خالصانه خدمت کرده و خودمان را برای مسابقه در آخرت و رسیدن به بهشت آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد، امروز در نشست خادمان مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) فرمودند دنیا مکانی برای مسابقه در آخرت است، اظهار کرد: کسی که در این مسابقه پیروز شود پاداشش بهشت است و بازنده آن جهنمی خواهد شد و خدای متعال به بازنده هیچ فرصتی برای جبران نخواهد داد.

وی خطاب به خادمان مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: امروز هیچ موردی برای فخر نیست و هر کس باید بر اساس وظیفه ای که عهده دار شده به خانه خدا و اهل بیت(ع) خدمت کند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه خدای متعال جای خوبی را برای خدمت کردن به ما اهدا کرده، ابراز کرد: باید در بهترین جای دنیا خالصانه خدمت کرده و خودمان را برای مسابقه در آخرت و رسیدن به بهشت آماده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد خاطرنشان کرد: معنی عملی تولیت مسجد، خدمت کردن به خادمان آن است و اگر غیر از این باشد راه اشتباه است. ما اگر بتوانیم مجموعه ای صمیمی و مخلص باشیم و با قصد خدمت به خانه خدا و امام زمان(عج) وظایفمان را انجام دهیم، این راه روشن است و درهای رحمت به رویمان باز می شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha