دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استعداد نویسندگی

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس گفت: استعداد نویسندگی در طلاب جهت تدوین کتاب، شناسایی، پرورش و از آنان حمایت شود.

خانم مینا صمدی معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه(س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تأثیر کتاب در زندگی انسان‌ها، می‌توان آن را یکی از ابزارهای کمال بشری دانست، چنانچه مقام معظم رهبری نیز تأکید بسیاری بر کتاب خواندن دارند و به‌عنوان کتابخوان حرفه‌ای و الگوی کتاب خوان بسیار موفق، معرف همه مردم هستند که تسلط شگفت انگیز بر موضوعات مختلف دارند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه‌(س) اذعان کرد: تدوین کتاب از مهم‌ترین محصولات بشری است که نقش مهمی در رشد و تعالی انسان‌ها دارد، لذا باید استعدادهای نویسندگی در افراد به‌ویژه در حوزه‌های علمیه پیدا کرد، پرورش داد و با حمایت کردن آنها به پیشرفت جامعه اسلامی کمک کرد.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «از ظرفیت بانوان طلبه در توسعه قلمروی فکری و فرهنگی کشور و جهان باید استفاده شود»، تصریح کرد: بانوانی چون بانو مجتهده امین در زمینه آثار و تالیفات به جا ماندنی پیش قدم بوده، از این رو طلاب با الگو قرار دادن بانوان موفق در این عرصه باید تلاش کنند تا در رشد و تعالی جامعه اسلامی سهیم باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha