دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار فرماندهان ارشد نظامی آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: شورای شهر و مدیریت شهری به خاطر یک اشتباه در بحث عوارض که به آن اشتباه اقرار هم کردند، قانونی را مصوب کردند که در نیمه اول سال جاری، از مردم چند برابر عوارض بیشتر اخذ می‌کردند که با هوشیاری و ورود مسئولین اجرایی استان جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، ضمن تقدیر از مسئولین اجرایی و نظارتی استان اظهار داشت: مسئولین اجرایی و نظارتی استان در مسیر عدالت محوری اقداماتی خوبی مانند جلوگیری از اخذ عوارض غیر قانونی از شهروندان در نیمه اول سال جاری انجام دادند که لازم است از آنان تشکر کنم.

وی ادامه داد: شورای شهر و مدیریت شهری به خاطر یک اشتباه در بحث عوارض که به آن اشتباه اقرار هم کردند، قانونی را مصوب کردند که در نیمه اول سال جاری، از مردم چند برابر عوارض بیشتر اخذ می‌کردند که با هوشیاری و ورود مسئولین اجرایی استان جلوگیری شد.

امام جمعه ارومیه گفت: در ضمن اینکه به شورای شهر و مدیریت شهری ارزش قائل هستیم، ولی باید مسئولین قضایی بررسی کنند که اگر امر اخذ عوارض اضافی از مردم، عمدی بوده، برخورد کنند و اگر هم سهوی بوده، طور دیگری برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم نامیدند و این خیلی مهم است، اینکه هفت، هشت ماه جلوی ساخت و ساز گرفته شود و در نتیجه این کار مردم ضرر ببینند، اصلاً قابل قبول نیست، آقایان حواس‌شان را جمع می‌کردند تا مردم متضرر نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ضمن تقدیر از فعالیت شبانه روزی مسئولین قضایی تأکید کرد: سعی شود تا حق مردم ضایع نشود.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، یادآور شد: بسیج یکی از ابتکارات امام راحل بود که از متون دینی استخراج کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی، با اشاره به اتفاقات منطقه‌ای، اظهار کرد: در جریان نسل کشی رژیم صهیونیستی، آمریکا میدان دار بوده و همه جنایت‌ها با مشارکت و مدیریت آمریکا انجام می‌پذیرد.

وی تأکید کرد: باید چهره آمریکا را به طور کامل بشناسیم که امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha