جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر /دیدار جمعی از پژوهشگران حوزوی با حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی معاون پژوهش حوزه های علمیه

حوزه/ معاون پژوهش حوزه‌های علمیه گفت: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای که علیه نظام اسلامی شکل‌گرفته است، باید با به‌کارگیری ابزارهای مختلف رسانه‌ای به ارائه عملکرد مطلوب دولت بپردازیم.

به گزاش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت که در باغ‌موزه دفاع مقدس برپا شده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری از آنجایی‌ که عملکرد دولت‌ها بیش از آن چیزی است که به اطلاع مردم می‌رسد، تمامی دولت‌ها، وزارت‌خانه‌ها،واحدهای مختلف اجرایی و عملیاتی باید اطلاع‌رسانی مناسب‌تری داشته باشند.

وی افزود: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای که امروزه علیه نظام اسلامی شکل‌گرفته است باید با به‌کارگیری ابزارهای مختلف رسانه‌ای به عملکرد مطلوب بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی ادامه داد: درست است که تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم بااین‌حال زحماتی که عزیزان در نقاط گوناگون کشور انجام می‌دهند، ارزشمند است.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: نمایشگاه روایت پیشرفت یکی از ابزارهای رسانه‌ای است که می‌تواند بر مردم و جوانان تأثیرگذار باشد. در واقع این نمایشگاه در کنار تبلیغاتی که امروز علیه نظام اسلامی و عملکردهای دولت شکل می‌گیرد، بستر آشنایی بیشتر مردم با اقدامات و فعالیت‌هایی که در زمینه دولت و وزارت‌خانه‌های مختلف انجام می‌شود را مهیا می‌کند.

پایان پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha