دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست خبری فرمانده سپاه یزد

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیش از ۱۱۶ عنوان برنامه با سه هزار و ۵۰۰ ریز برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سردارحسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج که در سالن جلسات فرماندهی سپاه الغدیر یزد برگزار شد؛ اظهارداشت: در حالی امسال هفته بسیج را شروع می‌کنیم که با جنایات فراگیر رژیم صهیونیستی در غزه مواجه هستیم و هر کجا شرارت، جنگ و ظلمی اتفاق می‌افتد رد پای استکبار جهانی به چشم می‌آید.

وی، از مردم استان یزد برای حضور در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم غزه دعوت کرد و گفت: این مراسم در شهر یزد، امشب پس از نماز مغرب و عشا در جوار شهدای گمنام میدان امیرچخماق یزد برگزار می شود.

فرمانده سپاه الغدیراستان یزد، شعار محوری هفته بسیج را« بسیج، ‌امید ملت ایران»بیان کرد و افزود: هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه تا پنجم آذرماه خواهد بود و شعار اولین روز هفته بسیج تا پایان هفته به ترتیب«بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی»،« بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار»، «بسیج، ولایت‌باور، انقلابی و تمدن‌ساز»، «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت»، «بسیج، ‌ایمان، بصیرت و انتظار»، « بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ وهنر» و آخرین روز هفته بسیج، یک‌ شنبه پنجم آذرماه با عنوان « بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار» نامگذاری شده است.

سردار زارع کمالی، ادامه داد: ۱۱۶ عنوان برنامه و بیش از سه هزار و ۵۰۰ ریز برنامه در سطح استان به ‌مناسبت هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی، از حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در استان دارالعباده به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های شاخص هفته بسیج، تجمع ۱۵هزار نفری بسیجیان استان یزد با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، از دیگر برنامه های هفته بسیج راهمایش یک‌هزار نفری «دختران حاج قاسم سلیمانی» باحضور بانوان بسیج دانشجویی،اختتامیه جشنواره جهادگران عرصه سازندگی در ۲۹آبان و شروع ۹۴۱ برنامه خدمت‌رسانی، توزیع ۳۵۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند در سطح استان، اعزام ۲۶۳ گروه جهادی محله‌محور در هفته بسیج برای خدمت‌رسانی، اعزام ۵۲ گروه تخصصی جهادی در قالب برنامه‌های خدمت‌رسانی، ۱۸ محرومیت‌زدایی در قالب جهاد امیدآفرینی، برپایی جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برشمرد.

سردار زارع کمالی، با اشاره به افتتاح درمانگاه در شهرستان مروست و خدمت‌رسانی این درمانگاه به مردم مروست اظهار داشت: هم اکنون این درمانگاه دارای متخصص اطفال، داخلی و پزشک عمومی است و یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان مروست نبود پزشک متخصص بود که در تلاش هستیم در آینده نزدیک متخصص چشم پزشکی و دندان پزشکی را هم تأمین کنیم و۵۸ نفراز پزشکان بسیجی در شهرستان مروست به مناسبت هفته بسیج خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی، با اشاره به آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از آبان ماه بیان کرد: اعزام راهیان نور دانش آموزی در ۱۶ مرحله انجام خواهد شد و تاکنون یک هزار و ۸۰۰ نفر به منطقه جنوب اعزام شده‌اند و خبرنگارانی که مایلند همراه این اردوها اعزام شوند اعلام آمادگی نمایند.

همایش نخبگان بسیجی، همایش جهادگران علم و فناوری، افتتاح ناحیه شهرستان مروست، دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه، اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در سطح ادارات شهرستان یزد، تقدیر از دستگاه‌هایی که با برنامه‌های بسیج همکاری داشته‌اند، اجرای رزمایش شکوه اقتدار، افتتاح چند پروژه انجام‌شده توسط بسیج، برپایی نمایشگاه پایگاه اسوه از جمله برنامه‌های هفته بسیج به شمار می رود که فرمناده سپاه الغدیر استان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha