سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: طبیعی است رژیم صهیونیستی به هیچ معاهده‌ای متعهد نشود چون نامشروع است، ولی بداند که جنایاتش آغازی برای از بین بردن خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در تجمع مردم بوشهر در میدان رئیسعلی دلواری در حمایت از غزه، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم اظهار داشت: عدم مشروعیت و کارنامه سراسر تخلفات بین المللی، شناسنامه و کارنامه‌ای تمام جنایت سه ویژگی رژیم اشغالگر قدس است.

امام جمعه بوشهر افزود: این رژیم جعلی توسط کشورهای استکباری به ویژه انگلیس ایجاد و در سرزمین مردم عزیز فلسطین جای داده شد که با جنایات خود را تثبیت کردند و در تاریخ کشورهای جهان به عنوان یک کشور ریشه دار وجود نداشته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مولود اندیشه استعماری انگلیس و سپس آمریکا و کشورهای اقماری استعماری اروپا است و اگر تاریخ ۱۰۰ سال قبل بررسی کنید می‌بینید که نامی از آن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به تخلفات وسیع جهانی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمام معاهدات حقوقی جهان را که نگاه می‌کنید همچون عدم نگهداشت سلاح‌های اتمی، می‌بینید که این کشور ۵۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد و در مجمع انرژی هسته‌ای جهان اصلاً عضویت قبول نمی‌کند و هیچ کدام از قطعنامه های سازمان ملل را اجرا نکرده و بسیار تخلفات حقوقی دیگری که اگر کشور دیگری بود با فقط انجام یک تخلف، آن کشور دچار بحران می‌شد اما در تاریخ این کشور تخلفات فراوانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جنایت بی شمار این رژیم گفت: اسرائیلی‌ها وقتی در فلسطین مستقر شدند یک منطق بیشتر نداشتند، تجاوز، جنایت، تصرف و سرکوب. تمام جنایات این کشور از آغاز تا امروز در غزه همراه با شرارت و ددمنشی بوده و تمام مردم را به خاک و خون کشیده است. کشتن کودکان و مردم بی گناه و زنان آورد جنایتبار این رژیم منحوس، جعلی و نامشروع است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: طبیعی است رژیم صهیونیستی به هیچ معاهده‌ای متعهد نشود چون نامشروع است، ولی بداند که جنایاتاش آغازی برای از بین بردن خود است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: خط مقاومت با حمایت و هدایت جمهوری اسلامی آنچنان عرصه را بر این رژیم منحوس تنگ کردند که تمام عرصه‌های اداری آن تعطیل است و همه کارگران و کارکنان خود را به جنگ فرستادند.

وی ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین گفت: تحت فرماندهی مقام معظم رهبری تمام حمایت خود را از مردم فلسطین و خط مقاومت اعلام می‌کنیم. مردم بوشهر در طول تاریخ امتحان داده هستند و در عرصه مقاومت در مقابل همین حامیان رژیم اشغال گر قدس ایستاده‌اند و آنها را به زانو در آورده‌اند و الان همین جوانان و نوجوانان از مردم فلسطین دفاع می‌کنند. این پیام دختران و پسران و مرد و زن استان بوشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha