سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عکس

حوزه/ حجت الاسلام مهدی رنجبران به عنوان سرپرست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم تودیع حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم و معارفه حجت الاسلام مهدی رنجبران به عنوان سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور ریاست سازمان دامپزشکی و معاونین این سازمان برگزار گردید، مجتبی نوروزی ریاست سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از خدمات حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: تقارن فعالیت سرپرست جدید با میلاد مبارک حضرت زینب سلام الله علیها حتما برکات زیادی برای این سازمان خواهد داشت.

در ادامه حجت الاسلام روح الله رحمانی مهر، مدیر کل دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی با تاکید بر اهمیت جایگاه نظارت بر کشتارگاه ها و دقت نظر در زمینه مدیریت سفره مردم گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی یکی از مهمترین و حساس‌ترین بخش‌ها در مدیریت غذای حلال را بر عهده دارد که ضروری است با دقت بیشتر این مهم پیگیری شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: حجت الاسلام رنجبران با تجربه سرپرستی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان تهران برای این حوزه انتخاب شده اند و حتما با دقت بر نظارت شرعی و فعالیت فرهنگی بیش از پیش باعث پیشبرد تعهد دینی در این سازمان خواهند شد.

لازم بذکر است حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی علاوه بر نظارت بر ذبح شرعی به فعالیت های فرهنگی و آموزشی برای کارمندان و خانواده های این سازمان می پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha