دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیزدهمین جشنواره مالک اشتر

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: پاسداران انقلاب اسلامی همیشه آماده‌ دفاع از مظلومان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سیزدهمین جشنواره مالک اشتر با حضور فرمانده‌ سپاه امام صادق(ع)، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر، کارکنان سپاه استان و فرماندهان سپاه‌های شهرستانی با هدف تجلیل از منتخب رده‌ها و معاونت‌های سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر امروز برگزار شد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این جشنواره ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و هفته بسیج، اظهار داشت: امروزه بسیج در کشور به‌دلیل حضور گسترده مردم در دل خود و دفاع همه جانبه از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جایگاه رفیعی قرار دارد.

وی بسیج را نیرویی اثرگذار در کشور دانست و افزود: بسیج به‌عنوان نیرویی مردمی و اثرگذار در عرصه‌های مختلفی به خصوص امنیت نقش آفرینی کرده است.

سردار رزمجو، با بیان اینکه نظارت و کنترل از وظایف‌ هر مسئولی می‌باشد، اذعان کرد: نظارت دقیق از کارکنان یک مجموعه سبب پیشبرد هرچه بهتر اهداف آن سازمان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت سنجش عملکردهای کارکنان، گفت: اثربخشی و موفقیت‌های فرماندهان در میادین نبرد با میزان سنجش عملکرد آنها مشخص می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در حال ارتقا ویژگی‌های نظام و انقلاب است و رصد هوشمندانه از عملکرد کارکنان سپاه، مهمترین رسالتی است که دبیرخانه اشراف در سپاه آن را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر نیز در این جشنواره ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج با اشاره به برخی از ویژگی‌های مالک اشتر، گفت: ولایتمداری، سیاستمداری، کاردانی در امور مدیریت، دشمن شناسی، دفاع از ارزش‌ها، بردباری، خویشتن‌داری، اخلاص و مهربانی برخی از ویژگی‌های شاخص مالک اشتر محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی پاسداران انقلاب اسلامی را همیشه آماده‌ دفاع از مظلومان دانست و تصریح کرد: تمام کشور ایران همانند یک بازوی توانمند از مکتب اهل‌بیت(ع) در مقابل دشمنان نظام ایستاده‌اند.

سرهنگ تمیمی نیا مسئول دبیرخانه اشراف سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز یادآور شد: تمامی کارکنان سپاه از نظر اشراف مورد تأیید هستند اما در جشنواره مالک اشتر از برخی بهترین‌ها به عنوان نماینده تجلیل و تقدیر به عمل می‌آید.

سرهنگ تمیمی‌نیا تصریح کرد: در راستای اجرای عدالت و رشد بیشتر کارکنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از روش تبدیل نمره به تراز برای انتخاب و تجلیل از برترین‌ مسئولین رده و معاونت این سپاه استفاده شده است.

در پایان این جشنواره از کارکنان منتخب در رده‌ها و معاونت‌های سپاه امام صادق(ع) تقدیر و تجلیل به عمل آمد و از کتاب جامانده در سهیل، اثری از زندگی نامه شهید شاخص استان بوشهر محمد جعفر سعیدی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha